In the spotlights

In deze rubriek zetten we vrijwilligers in het zonnetje. Ken jij een vrijwilliger waarvan jij vindt dat die het verdient om in deze rubriek vermeldt te worden? Stuur een mail naar [email protected].

In the spotlights: Cees vd Heuvel

5 mei 16:15  Voetballende kinderen zorgde ervoor dat Cees bij VV Baarlo terecht kwam. En sindsdien is hij niet meer weggegaan en is nog steeds vrijwilliger.meer »

In the spotlights: Len Gielen

3 november 7:45  Vandaag in de spotlight, Len Gielen, wie kent hem niet! Len is een voorbeeld voor iedereen die VV Baarlo een warm hart toedraagt. Jarenlang actief voetballer geweest van de jeugd, senioren en veteranen. En al jarenlang vrijwilliger in diverse rollen. Een mooi verhaal van een zeer veelzijdig en gewaardeerd persoon. Het werd tijd dat we Len eens in de spotlights zetten.meer »