Sponsorcontract ING

Logo ING

Sponsorcontract voor 3 seizoenen

VV Baarlo heeft in 2020 een sponsorcontract gekregen van ING, om het meiden- en vrouwenvoetbal verder door te ontwikkelen. ING had clubs gevraagd een 'pitch' in te dienen om in aanmerking te komen voor een 3-jarig sponsorcontract. Uit meer dan 300 inzendingen zijn wij uiteindelijk één van de 60 amateurverenigingen die door ING is geselecteerd voor dit sponsorcontract. Wij zijn hier natuurlijk bijzonder trots op hopen op een goede samenwerking voor de periode september 2020 - augustus 2023. En misschien nog wel langer.

In de media

In Limburg zijn er nog 2 clubs die dit sponsorcontract hebben 'gewonnen'. Omdat wij de enige club in onze regio zijn heeft ook de lokale media hier aandacht aan geschonken. Bekijk het interview van P&M, met initiatiefnemer René Janssen (o.a. trainer van VV Baarlo MO17-1). Klik op de afbeeldingen voor een grotere weergave van de krantenartikelen.

Artikel sponsorcontract VV Baarlo - ING, Hallo Peel en Maas Artikel sponsorcontract VV Baarlo - De Limburger Artikel sponsorcontract VV Baarlo - ING, Blerickse krant