Lid worden van VV Baarlo

Ik wil eerst een aantal proeftrainingen

Voordat je lid wordt bij VV Baarlo is het mogelijk om eerst een aantal proeftrainingen te volgen bij één van onze teams. Op deze manier raak je bekend met de voetbalsport en kun je een betere keuze maken of je lid wilt worden van VV Baarlo, of misschien toch niet. Zowel jongens als meisjes kunnen proeftrainingen aanvragen, maar ook senioren. Voor proeftrainingen stuur je een mail naar [email protected].

Direct aanmelden als lid

Je kunt je natuurlijk ook gelijk aanmelden als nieuw lid van onze club. Wil je weten wat een lidmaatschap kost? Bekijk dan even de contributiebedragen. Heb je nog vragen voordat je lid wilt worden van VV Baarlo, stuur dan een mail naar onze ledenadministratie, [email protected].

Call to action button lid worden

Afmelden als lid

Wil jij je afmelden als lid, stuur dan een mail naar [email protected]. Natuurlijk hopen we dat je lid blijft van VV Baarlo, ook steunende leden zijn voor ons heel belangrijk. En als je steunend lid blijft dan tellen je aantal jaren lidmaatschap gewoon door en kun ook jij je 25- of 50-jarig jubileum vieren in de toekomst.

Pannaveldje_en_clubgebouw_1.pngPanneveldje en clubgebouw VV Baarlo