Organisatie

VV Baarlo is een open vereniging, waar iedereen welkom is. Bestuur, commissies en werkgroepen vormen de structuur van de organisatie.

Het bestuur bestuurt de vereniging en doet de besluitvorming in het kader van het vastgestelde beleid voor de korte en lange termijn. De commissies zijn er ten behoeve van de directe belangenbehartiging van één of meerdere categorieën leden. Werk- en projectgroepen of individuele personen (functionarissen) worden benoemd door bestuur en commissies ten behoeve van de uitvoering van taken.

In 2015 en 2016 heeft een intensief traject plaatsgevonden in samenwerking met de KNVB. Dat heeft ertoe geleid dat er een aantal wijzigingen zijn doorgevoerd binnen de club. De huidige organisatiestructuur is dan ook dynamisch, als er wijzigingen/verbeteringen doorgevoerd moeten worden, dan doen we dat ook.

Foto 1 bijeenkomst organisatieverandering, 2015Foto 2 bijeenkomst organisatieverandering, 2015

Bijeenkomst organisatieveranderingen, 2015