Tijdlijn Vrienden van VV Baarlo

Hieronder een overzicht van de investeringen en activiteiten van de Vrienden van VV Baarlo. We willen laten zien dat we niet zomaar een clubje zijn binnen VV Baarlo. Wij zorgen voor leuke en nuttige investeringen, daar wil jij toch ook aan meedoen!

Twijfel niet langer en meld je nu aan als lid van de Vrienden van VV Baarlo.

• Vrienden van specialbiernovember, persoonlijk speciaalbiertje voor alle leden

Omdat dit jaar de Vrienden van VV Baarlo dag niet door kon gaan, heeft de werkgroep voor alle leden een fles speciaalbier geregeld. Elke fles was voorzien van hetzelfde etiket, maar ieder lid kreeg zijn eigen lidnummer als rugnummer op de fles. Daarnaast is besloten in 2021 geen bijdrage te vragen in verband met corona.

• februari, een nieuw tafelvoetbalspel

We hebben een nieuw tafelvoetbalspel in de kantine op sportpark De Meeren. Het vorige spel was gedateerd en werd daarom weinig meer gebruikt. Samen met het bestuur hebben we een nieuw spel uitgezocht. Wie daagt wie uit?

• januari, nieuwe uitshirts lagere seniorenteams

Via een poll op Facebook hebben we leden van VV Baarlo gevraagd een keuze te maken voor een kleur voor nieuwe uitshirts lagere seniorenteams. De keuze is uiteindelijk gevallen op blauw. De shirts zijn inmiddels binnen en te gebruiken voor de lagere elftallen indien nodig.

• December, nieuwe prullenbakken

Sinds eind 2019 staan er twee nieuwe prullenbakken op het terras van kantine De Meeren. Vanuit de Werkgroep Accommodatiebeheer kwam de vraag voor nieuwe prullenbakken bij ons terecht. Natuurlijk zijn we meteen aan de slag gegaan en binnen een aantal dagen was het geregeld.

• Fot van het pannaveldje op sportpark De Meeren26 oktober, 3de uitje Vrienden van VV Baarlo

Het derde uitje alweer. En wat voor een uitje. In de middag een heerlijke bierproeverij, gepresenteerd door Harm Peeters. Vervolgens een mooie feestavond in de kantine op sportpark De Meeren. Daar werden ook weer een aantal keuzes gemaakt voor de investering. Een meer dan geslaagde dag, we kijken al uit naar het uitje van 2020.

Bekijk de fotoreportage van De Vrienden van VV Baarlo dag 2019

• Augustus, inmiddels 175 leden

De teller van het aantal leden staat inmiddels op 175. Op naar de 200.

• Voorjaar, realisatie pannaveldje / buitentafels

De mooiste realisatie tot nu toe, een pannaveldje. We zijn bijzonder trots dat we hier een grote bijdrage aan hebben kunnen leveren. Niks mooiers dan iets tastbaars te realiseren, waar vooral ook de jeugd iets aan heeft. En daarnaast hebben we 2 mooie buitentafels gerealiseerd. Begonnen als grap tijdens een selectie-uitje, maar wij zijn serieus en hebben de grap uitgewerkt in iets moois!

• December, nieuwe bankjes

Mogelijk heb je ze al gezien langs de velden, mooie nieuwe bankjes. In de clubkleuren en oerdegelijk.

• Rondleiding PS Areo27 oktober, 2de uitje Vrienden van VV Baarlo

Het tweede uitje van ons clubje, zaterdag 27 oktober. Gestart werd met een indrukwekkende rondleiding bij PS Areo in Baarlo. Vervolgens een gezellige feestavond in de kantine op sportpark De Meeren. Daar kon er formule 1 gekeken worden en voetbal, waarna de DJs zorgden dat er beweging in het gezelschap kwam. Al met al een uiterst geslaagde dag.

Bekijk de fotoreportage van het 2de uitje van de Vrienden van VV Baarlo

• juni, pasjes voor alle leden

Voor alle leden is er een pasje beschikbaar. Ben jij al lid maar heb je geen pasje? Stuur dan even een mail naar [email protected]. Het ledenaantal heeft inmiddels de 125 bereikt!

• 27 mei, 5 gratis consumpties seizoensafsluiting

Alle leden van de Vrienden van VV Baarlo ontvangen 5 gratis consumpties bij de seizoensafsluiting van de senioren.

• Februari, aanschaf beerpongtafel

Na het dartbord heeft VV Baarlo nu ook een eigen beerpongtafel, mede mogelijk gemaakt door ons clubje. Er kan nu elke trainingsavond en op zaterdag/zondag een partijtje beerpong worden gespeeld.

• Golfclinic golfcentrum De Berckt

Eind 2017, eerste project en inmiddels 100 leden

Loek Smits is het 100ste lid van de Vrienden van VV Baarlo. Inmiddels is ook het eerste project gerealiseerd, een dartcorner. Wij danken iedereen voor de steun in het eerste jaar van ons bestaan.
  • 25 november, Vrienden van VV Baarlo uitje

De eerste 'Vrienden van VV Baarlo dag'. Gestart met een Golf clinic en een partijtje Voetgolf. Vervolgens gezellig samenzijn in kantine De Meeren, waar een snackwagen klaar stond. Een zeer geslaagde eerste uitje.

Foto reportage 1e uitje Vrienden van VV Baarlo

• April, oprichting werkgroep Vrienden van VV Baarlo

Een nieuw initiatief binnen de club, de 'Vrienden van VV Baarlo'. Een concept dat bij meerdere verenigingen al is opgestart. Nu ook bij VV Baarlo, waar we nog veel plezier aan gaan beleven.