Algemeen
De Werkgroep Kantinebeheer zorgt voor de planningen en uitvoering van alle werkzaamheden en activiteiten die betrekking hebben op de kantine.
Taken
- Vaststellen van het assortiment en de te hanteren tarieven.
- Vaststellen aan te houden openings- en sluitingstijden, in overleg met het bestuur.
- Er op toezien dat de hygiënecode in acht wordt genomen.
- Verantwoordelijk voor een goede en correcte exploitatie van het clubhuis.
- Zorgt dat alle benodigde officiële documenten up to date zijn en blijven (zoalsvergunningen, horecacode, milieu).
- Zorg dragen dat alle kantine medewerkers de IVA instructie hebben gekregen.
- Zorg dragen dat de kantine in goede staat van onderhoud is en blijft, in samenspraak met de Werkgroep Accommodatiebeheer.
- Tijdig bestellingen doen bij de diverse leveranciers en controle uitvoeren op juisteleveringen, waarbij rekening te houden met zomer- en winterstop en geplande activiteiten.
- Zorgt voor de afvalverwerking conform gemeentelijke richtlijnen (scheiden vanafval).
- Zorgt voor de planning van bar- en keukenpersoneel.
- Werven, opleiden en behouden van voldoende vrijwilligers voor de bar- en schoonmaakdiensten, in samenspraak met de Werkgroep Vrijwilligers.
- Kantine opbrengsten opbergen in de kluis.
- Stelt jaarlijks een begroting op t.b.v. de kantine.
- Voert i.s.m. de penningmeester de boekhouding van de kantine.
- Bijhouden van een kasboek voor een duidelijk inzicht in de inkomsten en uitgaven van de kantine.
- Verzorgen van de thee/ranja voor de spelers en scheidsrechter tijdens de pauze of na afloop van wedstrijden.
- Verzorgen van de bestuurskamer tijdens thuiswedstrijden van Baarlo 1.
Samenstelling