Onze visie

VV Baarlo is een voetbalvereniging waar iedereen zich thuis voelt en waar plezier de boventoon voert. Plezier komt tot uiting door ambitieus en resultaatgericht te zijn binnen selectievoetbal, waarbij op een zo’n hoog mogelijk niveau wordt gevoetbald. Daarnaast kan er ook bij de niet-selectieteams op een passend niveau worden gevoetbald. Onze vereniging is goed georganiseerd en straalt gastvrijheid, gezelligheid en professionaliteit uit.

Voorwaarden hierbij zijn:

• de juiste mensen op de juiste plek;
  • een omgeving creëren en faciliteren waarin deze doelen kunnen worden verwezenlijkt
  • het hebben en onderhouden van een financieel gezonde organisatie;
  • een positief imago;
  • open blijven staan voor de wereld om ons heen;
  • het hebben van goede relaties met belanghebbende partijen.