Werkgroep Fondsenwerving

Algemeen

De Werkgroep ​Fondsenwerving ​houdt zich bezig met het werven van financiële middelen in de vorm van sponsoring of andere wijze, zoals bijvoorbeeld subsidies.

Taken

• Verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het sponsorbeleid.
  • Draagt zorg voor de samenstelling van aantrekkelijke sponsorpakketten, met middelen als:
    • Kleding (wedstrijdtenues, trainingspakken);
    • Reclameborden;
    • Wedstrijdballen;
    • Advertenties.
  • Aflopende contracten tijdig verlengen.
  • Actief werven van sponsors binnen het uitstralingsgebied van de vereniging.
  • Verantwoordelijk voor een goed verloop van de onderhandelingen met kandidaat(sub-) sponsors en het correct afhandelen van de contracten.
  • Initiëren van nieuwe sponsormogelijkheden en activiteiten.
  • Organiseren van activiteiten voor huidige en nieuwe sponsoren.
  • Draagt zorg voor ontvangst van sponsoren bij thuiswedstrijden van het 1e elftal (paar keer per seizoen).
  • Verantwoordelijk voor het actueel houden van het bestand m.b.t. reclameborden en zorgen voor tijdige facturering.
  • Toezicht op de uitvoering van sponsor tegenprestaties.
  • Jaarlijks bijstellen van het sponsorplan.
  • Werven van advertenties voor het clubblad.
  • Het actief zoeken naar – naast sponsoring – overige inkomsten-/subsidiemogelijkheden voor de vereniging.

Voor informatie of mededelingen stuur een mail naar [email protected] of neem contact op met een van onderstaande personen.

Samenstelling