In the spotlights: Cees vd Heuvel

5 mei 2021 16:15

Voetballende kinderen zorgde ervoor dat Cees bij VV Baarlo terecht kwam. En sindsdien is hij niet meer weggegaan en is nog steeds vrijwilliger.

Cees van den Heuvel, foto 1Hallo, ik moest het wel even laten bezinken, toen me gevraagd werd iets over mezelf te vertellen met betrekking tot vvBaarlo, ik sta namelijk niet zo graag in de “spotlight “ :-).

Ik ben Cees van den Heuvel, 66 jaar jong en in mei 40 jaar getrouwd met Annemiek, vader van 3 kinderen en inmiddels ook al opa van 4 kleinkinderen. Oudste zoon Tom woont met Femke en zijn zoontjes Jesse en Lucas in Baarlo. Dochter Anke met Joop en haar dochtertjes Fenne en Lize in Swolgen en onze jongste zoon Tim, die een relatie heeft met Lisa, woont in Baarlo.

Momenteel ben ik met pensioen, daarvoor 42 jaar gewerkt bij Egidius Janssen, in Belfeld, afdeling technische dienst als monteur. Achteraf gezien een hele mooie tijd met fijne collega’s, we hebben nog steeds contact met elkaar en gaan indien het kan en mag 2 x per jaar, met aanhang natuurlijk, wandelen in Zuid Limburg en luiden nog steeds elk jaar met een bbq de vakantie in.

In mijn jeugdjaren heb ik veel gevoetbald, helaas niet in clubverband i.v.m. epilepsie, maar met vriendjes op het plein, vanaf toen is mijn passie voor voetbal geboren. In het weekend altijd met voetbal bezig of kijken bij Venlosche Boys en VVV. Tussendoor ook nog aan hardlopen gedaan bij ATV Tegelen en bedrijfsvolleybal. Vanaf dat ik in Baarlo ben gaan wonen heb ik een racefiets aangeschaft en ik moet zeggen dat beviel met erg goed, want ik fiets nog steeds, dit ook in groepsverband (6 personen) met vrienden uit de buurt. In de winter op de MTB of spinnen in de sportschool en in de zomer lekker toertochten maken op de racefiets. Ook wandel ik graag en maak ik geregeld wandeltochten met mijn vrouw. Alles wordt goed gecombineerd en we hebben zelfs nog tijd over om op onze kleinkinderen te passen.

Cees van den Heuvel, foto 2

Doordat Tom aangaf te willen gaan voetballen en niet veel later ook Anke en Tim, was ik zaterdags de hele dag en ook op zondag voor het 1ste, in de Meeren te vinden. Mijn betrokkenheid bij vv Baarlo werd vergroot, nadat Annemiek leidster werd bij Anke, het meidenteam. Dat was voor mij het moment om ook iets voor de voetbalclub te gaan doen. Ik werd toen leider in de D bij Tim en in de C samen met Tom leider/trainer. Daarna was ik nog enkele jaren coördinator van de D en tussendoor heb ik ook nog enkele jaren met de voetbalweek meegedaan.

Nadat ik niet meer hoefde te werken, heb ik mij meteen aangemeld als vrijwilliger bij de accommodatie werkgroep. Een leuke groep, vrijwilligers, die alle voortkomende werkzaamheden in de Meeren verrichten. En na al die jaren kan ik zeggen, nu ik met pensioen ben, dat dit ook mijn hobby is geworden.

vv Baarlo is een hechte, gezellige club, waar ik graag kom, niet alleen voor het voetbal, maar ook voor een praatje met een pilsje of kopje koffie. Hopelijk kan dit snel weer, als deze pandemie voorbij is en we weer wedstrijden kunnen bezoeken, zodat we die koffie of dat pilsje weer kunnen drinken in de gezellige kantine op sportpark de Meeren in Baarlo.

Groetjes Cees

Cees van den Heuvel, foto 3