Mooie herinneringen

VV Baarlo F-jes mascottes bij Feyenoord - VVV, oktober 2009

15 maart 21:00  Even weer terug in de tijd. We schrijven zaterdag 24 oktober 2009. Die middag vertrekt een VVV-bus met F-spelertjes van VV Baarlo en begeleiders richting Rotterdam. Eindstation: Feyenoord Stadion De Kuip.meer »

Scottish Woman Team te gast bij VV Baarlo: zomer 2017

11 februari 11:00  Het is alweer bijna 4 jaar geleden! Zomer 2017 vond het UEFA Women's EURO toernooi in ons land plaats, dat uiteindelijk zo succesvol was voor onze Oranje Leeuwinnen die de Europese titel in de wacht sleepten. VV Baarlo had het nationale Schotse Vrouwenteam, ook deelnemer aan dat toernooi, te gast op Sportpark De Meeren.meer »

Tuvalu evenement: 5 oktober 2013

8 januari 13:00  Een flashback uit 2013. Op 5 oktober van dat jaar beleefde VV Baarlo een memorabele middag en avond met het bezoek van het nationale team van Tuvalu. Dat maakte een voetbaltournee van enkele maanden door Nederland , speelde een 20-tal wedstrijden, en deed daarbij dus ook VV Baarlo aan.meer »

Baarlo te sterk voor nationaal team van Tuvalu

8 januari 12:30  05-10-2013 Interland: Baarlo-Tuvalu : 9-2 (3-0) Zoals het een echte interland betaamt was er vooraf de opkomst van beide teams met pupillen en de vlaggen van Tuvalu, Nederland en VV Baarlo gedragen door jeugdspelers van VV Baarlo. En natuurlijk de volksliederen van Tuvalu en Nederland prachtig en sfeervol gespeeld door Fanfare Eendracht uit Baarlo. Het vele publiek genoot al vol teugen en er was nog geen bal getrapt. Ook de spelers en begeleiding van Tuvalu genoot want hun volkslied gespeeld door een fanfare hadden ze in hun stage door Nederland nog niet meegemaakt.meer »