Gelijkspel in boeiende oefenwedstrijd

Steffie Coenen (schot)

27 augustus 2023 11:00

Onbekend

Vandaag stond alweer de 3e oefenwedstrijd op het programma, uit tegen SNA Vr1 uit Montfort. Om diverse redenen waren er nog een aantal speelsters afwezig bij ons, maar dat gold ook voor de tegenstander.

De wedstrijd op het kunstgras startte om 11.00 uur. Na wat aftasten van beide kanten namen we voorzichtig het initiatief. We kregen kansen, maar we waren nog niet scherp genoeg of de keeper stond in de weg. Het laatste kwartier van de 1e helft gaven we het initiatief aan Montfort, dat in die fase op voorsprong had kunnen komen maar ook zij wisten een paar goeie kansen te verprutsen. Hierdoor bleef de stand 0-0 tot aan de rust.

De tweede helft startten we sterk en kregen weer een paar kansen. Helaas wilde de bal er nog niet in. Dat gebeurde halverwege de tweede helft wel aan de andere kant, in een fase dat SNA weer sterker werd. Met nog een aanvallende wissel wilden we toch een goed resultaat behalen. Met succes, Sandra stuurde Steffie met een bekeken steekbal weg en Steffie maakte geen fout, 1-1. Meer zat er uiteindelijk niet in en gezien de kansen over en weer was dit een terechte uitslag in een boeiende wedstrijd.

Komende woensdag nog een oefenwedstrijd voor ons 2e elftal tegen VVV'03 Vr1, uit in Venlo. Daarna start het bekeravontuur voor beide teams!

Volg ons op www.facebook.com/VVBaarloVrouwen/.