Vernieuwd Vrouwen1 verliest nuttige eerste oefenwedstrijd

Annelies Oomen (schot)

13 augustus 2023 11:30

Onbekend

De eerste wedstrijd zit erop. In een aantrekkelijke open wedstrijd scoorde Eindse Boys 2 keer zoveel doelpunten als ons, daardoor stond er uiteindelijk 3-6 op het scorebord.

In de eerste helft verzuimde we afstand te nemen door een aantal 100% kansen te missen. Eindse Boys was effectiever, 2-3 achterstand bij rust. In het eerste deel van de tweede helft wederom een paar dikke kansen die niet benut werden, we sparen de doelpunten voor later zullen we maar zeggen. In het laatste deel was de koek op, Eindse Boys was fitter en liep uit naar 3-6.

Samenvattend:
  • leerzame, aantrekkelijke wedstrijd
  • veel kansen gecreëerd, nog niet scherp genoeg voor het doel
  • omschakelijk naar verdediging moeten we nog aan werken
  • nieuw team, veel jonkies, gemiddelde leeftijd van 22 jaar
Iedereen tevreden over deze eerste wedstrijd, met veel positieve punten en ook zeker de nodige verbeterpunten. Op naar de volgende wedstrijd, 22 augstus uit tegen Union Nettetal (D).

Doelpunten:
  • Shalysa 1x
  • Sandra 1x
  • Annelies 1x
Wil jij onze verichtingen volgen dit seizoen? Join us on Facebook, https://www.facebook.com/VVBaarloVrouwen