Uit de bestuurskamer, 12-09-2023

20 september 2023 7:30

Een nieuw seizoen, een nieuwe update vanuit het bestuur. We hebben ook dit seizoen weer verschillende leuke dingen/uitdagingen/nieuwtjes waar we jullie van op de hoogte willen houden.

Teamindelingen 2023-2024

18 jeugdteams + kabouters

10 seniorenteams: 5 heren zondag, 2 dames zondag, 1 veteranen zaterdag, nieuw dit jaar zijn de 30+ bij de dames en 35+ bij de heren. Deze teams spelen een competitie in toernooivorm, 1 x per 3 weken op de vrijdagavond. Op 6 oktober 2023 is 35+ heren gastheer, kom gerust een kijkje nemen vanaf 19.30 uur!

Nieuwe bestuursleden

Met het afscheid van Jules Dorssers en René Janssen, zijn we op zoek gegaan naar versterking binnen het bestuur. Deze versterking hebben we gevonden in Miel Timmermans en Rudy Maas. Zij zullen officieel voorgedragen worden tijdens de volgende ALV, zet die vast in je agenda voor 9 november 2023.

Nieuwe medewerkers op zondag

Renske Peeters, Indy Roeven en Leo de Bock komen ons versterken op de zondag, wellicht hebben jullie ze al zien rondlopen. Voor alle nieuwe (en ook voor alle oude 😊) medewerkers komt Alfa Brouwerij op 28 september 2023 een tapcursus geven. Heb je zelf ook interesse om mensen van hapjes of drankjes te voorzien? Stuur dan een berichtje naar [email protected].

Lekkage terras

Zoals jullie wellicht gezien hebben zijn we bezig met de reparatie van het terras. De onderlaag van ons terras wordt vervangen, er zijn enkele lekkages opgetreden. Inmiddels is het terras weer hersteld en helemaal als vanouds.

Consumptie- en contributieprijzen

Met ingang van de start van het seizoen 2023-2024 (het weekend van 23 en 24 september) zal de consumptieprijs omhoog gaan van € 2,20 naar € 2,30. De prijs van een zakje muntjes gaat omhoog van € 20,- naar € 21,-. De contributieprijzen en het kledingfonds blijven gelijk aan het voorgaande seizoen, zie voor de actuele bedragen https://www.vvbaarlo.nl/315/contributiebedragen/. De contributieverzoeken komen z.s.m. jullie kant op.

Wisseling kledingsponsor

Met ingang van het nieuwe seizoen zijn we overgegaan op een nieuwe kledingsponsor, Craft. De kleding van Masita zal gefaseerd worden uitgedragen door de teams, de eerste teams zijn al in het nieuw gestoken. Wil je nieuwe kleding bestellen, kijk dan op https://www.vvbaarlo.nl/777/clubkleding/.

Opknapbeurt bestuurskamer en jeugdhonk
Het stond al een aantal jaren op het wensenlijstje van de club, een opknapbeurt van de bestuurskamer en het jeugdhonk. Het was hard nodig en deze zomerstop is het er eindelijk van gekomen. Arno van den Eertwegh, Edward Smedts, Jeu Theeuwen, Bien Driessen en iedereen die mee heeft geholpen, super bedankt: we durven weer gasten te ontvangen 😊. Het volgende project wordt de terrasoverkapping, de eerste gesprekken staan volgende week gepland.

Teambudget en teamtraktatie

Ook dit jaar is er voor ieder team een teambudget. Heb je een leuke activiteit met je team, vraag je teambudget aan via [email protected]. Jeugd t/m JO12: €75,-, jeugd JO13 t/m JO19:€ 100,- en senioren € 150,- per team. Voorwaarde is wel dat je een leuke foto instuurt van de activiteit!
Teamtraktaties zijn enkel voor de jeugdteams, zie https://www.vvbaarlo.nl/1/338/teamtraktatie-en-teambudget/ voor de voorwaarden.

Rabo Clubsupport

Ook dit jaar doen we weer mee aan Rabo Clubsupport. Dit jaar is het bestedingsdoel een nieuwe, permanente overkapping. Alle leden die lid zijn van de Rabobank kunnen drie stemmen uitbrengen, waarvan 1 uiteraard op VV Baarlo! Ga naar https://www.vvbaarlo.nl/1/337/rabo-clubsupport-stem-op-vv-baarlo/ om je stem uit te brengen.

Vacatures

We zijn nog altijd op zoek naar toppers om onze vereniging nog beter te maken. Ben jij of ken jij iemand die lid wil worden van onze Werkgroep Communicatie of wil je onze schoonmaakploeg komen versterken? Kijk dan op https://www.vvbaarlo.nl/359/vacatures/ voor de openstaande vacatures of stuur een berichtje naar [email protected] als je op een andere manier je steentje wil bijdragen.

Jubileumfeest 2027
In 2027 bestaat onze mooie club 100 jaar. Reden voor een gigantisch feest! Wil je graag meedenken  over artiesten/activiteiten/jubileumboek/enz.? Stuur dan een berichtje naar [email protected].

Activiteitenkalender

Last but not least, welke feestjes hebben we dit seizoen gepland?

Zet deze datums in ieder geval alvast in je agenda:

• 24-09-2023: Seizoensopening
  • 06-10-2023: Thuiswedstrijd 35+ heren, Oktoberfest