Teamtraktatie en teambudget

18 september 2022 8:15

We staan weer aan het begin van het nieuwe seizoen en we rekenen weer op vele sportieve successen. Om de teamspirit te bevorderen willen we de 'teamtraktatie' weer even onder de aandacht brengen. Ook stelt het bestuur weer een 'teambudget' beschikbaar voor een leuk uitje, daar kan dit seizoen vanaf nu al gebruik van gemaakt worden. We hopen dat veel teams gebruik maken van beide mogelijkheden.

Teamtraktatie in de kantine

We staan weer aan het begin van het nieuwe seizoen en we rekenen weer op vele sportieve successen. Om het teamgevoel te vergroten willen we de teamtraktatie nog een keer onder de aandacht brengen, want mogelijk is niet bij iedereen bekend dat de jeugdteams hier gebruik van kunnen maken. Deze traktatie heeft als doel het bevorderen van de teamspirit, oftewel teambuilding, door na de wedstrijd nog met z'n allen even in de kantine na te praten onder het genot van een drankje en een versnapering (zoals een zakje chips of een mars/snicker).

Wat is de teamtraktatie:

• Na de wedstrijd kan alleen de leider/trainer één keer de teamtraktatie collectief bestellen

• De leider/trainer inventariseert wat de spelers willen drinken en welke versnapering ze willen en bestelt dit vervolgens aan de bar

• Voor iedere speler kost het drinken én versnapering slechts één muntje

• Achter de bar liggen formulieren voor het aanvragen van de teamtraktatie

Dit betekent dat kinderen aan de bar niet individueel voor één muntje iets te drinken en te snoepen kunnen bestellen.

In de winterstop zullen we de teamtraktatie weer evalueren en alleen bij voldoende animo zal het worden voortgezet.

Teamuitje voor het hele team

Eind vorig jaar zijn we begonnen met het ter beschikking stellen van een klein budget voor een teamuitje. Helaas is hier vorig seizoen weinig gebruik van gemaakt, waarschijnlijk omdat we er pas aan het einde van het seizoen aandacht aan hebben gegeven. Daarom willen we er nu, meteen aan het begin van het seizoen, aandacht aan geven.

Alle teams, zowel jeugd als senioren, kunnen via de penningmeester ([email protected]) hun teambudget aanvragen en dit budget vrij besteden voor een leuke teamactiviteit. De enige tegenprestatie die de club verwacht is één of meerdere leuke foto's van de activiteit. De foto's kunnen gestuurd worden naar [email protected]

Bedragen teambudget

De club stelt voor elk team het volgende budget ter beschikking dit seizoen:

• Jeugd t/m JO12: € 75,-

• JO13 t/m JO19: € 100,-

• Senioren: € 150,-

Wij hopen dat zowel van de teamtraktatie als het teambudget veel gebruik gemaakt wordt dit seizoen. Teambuilding is de bais van succes, er zijn een aantal teams die dit de afgelopen jaren al hebben laten zien.

Een aantal activiteiten van teams seizoen 2021-2022

teamuitje_selectie.jpg