Girls-only training

Girls-only training uitgesteld

Na een aantal afwegingen te hebben gemaakt is besloten de girls-only training van zondag 11 juni uit te stellen tot volgend seizoen. We gaan met VV Helden en Fortuna Sittard Vrouwen op zoek naar een nieuwe, geschikte datum. Houd de communicatiekanalen in de gaten, zodra we een nieuwe datum hebben communiceren wij die direct.

Samenwerking

Wij zijn overtuigd dat we het meidenvoetbal de komende jaren een impuls kunnen geven in onze regio, maar dat kunnen we niet alleen, samenwerken is daarbij uiterst belangrijk! Daarom werken we samen met andere verenigingen. Op dit moment doen VV Baarlo en VV Helden mee, met ondersteuning van Fortuna Sittard Vrouwen. Als jouw vereniging ook aan wil sluiten en de girls-only training mee wil organiseren, stuur dan een e-mail naar [email protected]

Logo Fortuna Sittard vrouwenlogo_vvhelden.pnglogo_vvbaarlo.png

Ondersteuning van Fortuna Sittard vrouwen

Om de training interessant te maken voor alle meiden hebben we Fortuna Sittard Vrouwen bereid gevonden om ons te ondersteunen. Het volledige programma stellen we nog samen, maar denk aan:

• clinics door speelsters van Fortuna Sittard vrouwen
  • trainingen door de trainers van Fortuna Sittard vrouwen
  • een Q & A met speelsters van Fortuna Sittard vrouwen
  • een penaltybokaal met de keepster van Fortuna Sittard vrouwen

Visie en ambitie

Wij hebben voor de komende jaren een visie geschreven waarbij we het meiden- en vrouwenvoetbal bij VV Baarlo, maar zeker ook in de regio, verder willen ontwikkelen. We worden daarbij ondersteund door de KNVB, ING en Fortuna Sittard Vrouwen. Wil je hier meer informatie over, stuur een mail naar [email protected]. Je kunt ook de presentatie bekijken van eind april 2023, tijdens een goed bezochte bijeenkomst hebben we de visie en ambitie nader toegelicht.