Wij vieren Het Nationale Voetbalweekend

22 april 2023 8:00

Tijdens Het Nationale Voetbalweekend op 9, 10 en 11 juni nodigen voetbalverenigingen heel Nederland uit om samen het amateurvoetbal vieren. Een geweldig initiatief natuurlijk waar wij bij VV Baarlo graag aan meedoen. Wij zetten op zaterdag 10 juni en zondag 11 juni het meidenvoetbal in de spotlight.

Zaterdag 10 juni: Final Laegue

Wij zijn één van de clubs die de Final Laegue organiseren. In ons geval voor VV Baarlo MO15-1 en VV Baarlo MO17-1.

Meer informatie Final Laegue

Zondag 11 juni: Girls-only training

Jaarlijkse meidentraining die we samen met een paar buurverenigingen organiseren. Omdat wij ook de Final Laegue doen de dag ervoor nemen wij de organisatie op ons, zodat we er een volledig meidenweekend van maken.

Voor deze meidentraining krijgen we medewerking van Fortuna Sittard vrouwen.

Meer informatie en aanmelden girls-only training

Website_header.jpg