Motivatie en inspiratie ver te zoeken bij Baarlo2

5831AB
BOXMEER
tel. 0485-571981

Voor Baarlo2 stond er niet veel meer op het spel, eigenlijk alleen de eer om te winnen. Dat was niet voldoende blijkbaar, want de heren speelden 90 minuten lang ongemotiveerd en met weinig tot geen beleving. Dit in tegenstelling tot tegenstander Olympia2 uit Boxmeer. Die willen de competitie nog goed afsluiten, althans zo speelden ze wel. Bij rust was de wedstrijd dan ook al beslist, 3-0 in het voordeel van Olypmia waar het ook makkelijk 7-0 had kunnen zijn. In de 2e helft probeerde Baarlo2 er nog wel iets van te maken, maar heel veel beter dan de eerste helft was het niet. De uiteindelijke 6-1 nederlaag was dan ook volkomen terecht. Snel vergeten maar weer deze wedstrijd. Gelukkig was Baarlo2 wel gemotiveerd voor de seizoensafsluiting, die tot in de late uurtjes werd gevierd. Zeker ook omdat Baarlo1 definitief nacompetitie speelt. Een prachtig feest in De Meeren, waarvoor dank aan iedereen die aanwezig was en zeker degenen die het georganiseerd hebben.

En dan volgt voor Baarlo2 komende zondag nog 1 wedstrijd. Een wedstrijd die in het teken staat van het nemen van afscheid van een aantal vaste waardes. Maarten Grubben gaat in Tilburg wonen en heeft besloten voorlopig te stoppen in Baarlo. Maarten Camper gaat hoogstwaarschijnlijk weer een langere reis maken en vanwege slepende blessures houdt hij het voorlopig ook voor gezien. En Niels Bongers wil graag wat meer tijd vrij maken voor zijn gezin en ook hij hangt de voetbalschoenen voorlopig aan de kapstok. Jan Gielen stopt na 5 jaar als leider en René Janssen zet na 8 jaar een punt achter het trainerschap bij Baarlo2. Voor de genoemde personen is het te hopen dat iedereen nog één keer alles uit de kast haalt om het seizoen goed af te sluiten. En dat dit na de wedstrijd gebeurt daar twijfelt niemand aan, maar een goed resultaat zou het afscheid van iedereen wel iets aangenamer maken.

Dus tot zondag in De Meeren, dan doet Baarlo2 de seizoensafsluiting nog een keer over, hopelijk met een goede laatste wedstrijd van het seizoen.