Oostrum JO15-1 een maat te groot

Sparrendreef 7
5807EK
OOSTRUM LB

Op dinsdagavond 12 oktober werd vroeg vertrokken naar Oostrum waar om 19 uur de inhaalwedstrijd tegen de plaatselijke JO15-1 begon.

De ploegen waren redelijk aan elkaar gewaagd maar bij Oostrum stak 1 speler er met kop en schouders bovenuit, hun rechtsbuiten. Deze speler, van buitencategorie, maakte in de eerste helft het verschil en werd nadat hij de thuisploeg met 3 doelpunten in de 5de, 10de en 18de minuut op een 3-0 voorsprong had gezet gewisseld. De gasten uit Baarlo werden nu gevaarlijker en kort voor rust scoorde een ontketende Gijs Smedts de 3-1 na een goede actie van Jort. Het doelpunt werd echter afgekeurd wegens buitenspel.

In de tweede helft kwam Oostrum met een nieuwe speler van buitencategorie ,centraal op het middenveld, aan de aftrap.
Baarlo ging echter vanaf de aftrap op zoek naar de aansluitingstreffer en het was uitblinker aan Baarlose zijde Gijs Smedts die na 3 minuten met een prachtig schot voor de 3-1 zorgde.
Daarna besliste de centrale middenvelder met 3 doelpunten in 4 minuten de wedstrijd.

Bij Baarlo kwam Fleur nog in de ploeg, waardoor men zich weer enigzins onder de druk uit kon voetballen. Een kapitale dekkeningsfout en een prachtig doelpunt van de rechtsbuiten die kort voor tijd nog eens zijn opwachting maakte bepaalde de eindstand op 8-1.
Een bijzondere wedstrijd waarbij 2 uitzonderlijke spelers van Oostrum het verschil maakten en de wedstrijd beslisten.

Verslag: Perry Peeters