Ruime nederlaag Baarlo JO15-2 tegen ST Maasduinen JO15-1 0-7

de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Onder prima omstandigheden kwam zaterdag 16 oktober de koploper op bezoek in Baarlo. ST Maasduinen JO15-1 (fusieclub van HRC'27 , Stormvogels en Montagnards) had in de voorgaande 4 wedstrijden de maximale punten vergaard.
Baarlo, met tweede keeper Juul onder de lat, begon prima aan de wedstrijd, het team speelde gedisciplineerd en gaf niets weg. Maasduinen had een overwicht maar kon geen kansen creëren. Zo bleef het 0-0 tot aan de rust.

De Baarlose spelers konden in de kleedkamer nauwelijks geloven dat ze de koploper op 0-0 hadden gehouden. Vol goede voornemens werd aan de tweede helft begonnen. Maasduinen knalde er meteen op en scoorde bij de eerste de beste aanval van de tweede helft de 0-1.

Binnen 10 minuten liepen ze uit naar 0-4. Llangzaam herpakte Baarlo zich. Men zocht zelf ook de aanval maar moest dat bekopen met vlijmscherpe counters van de gasten die zo nog uit konden lopen naar 0-7.

Verslag: Perry Peeters