Baarlo JO14-1 winnaar van de Regiocup competitie.

VV HEBES JO14-1

Baarlo JO14-1

Regio Cup Groep 3 07

30 juni 2021 19:00

I.P.A Houben

Onbekend

Al voor 6 uur in de avond vertrok Baarlo JO14-1 voor de laatste wedstrijd van het seizoen op het VV Hebes sportpark in Beegden. De Baarlose ploeg had na eerdere overwinningen tegen SC Leeuwen en FC Oda, aan een gelijkspel genoeg om de Regiocup competitie te winnen , maar uiteraard gingen we voor niets minder dan een overwinning. Hebes JO14-1 had tegen Oda gelijk gespeeld dus Baarlo was voorbereid op een pittige wedstrijd

Vanaf het beginsignaal nam Baarlo op het hoofdveld van Hebes het initiatief . In de 6de minuut kwam Bryan uit een dieptepass van Gijs vrij voor de keeper en scoorde de verdiende 0-1. Baarlo bleef het spel bepalen, Hebes had daar voetballend niet veel tegenover te stellen. Voor de ploeg uit Heel/Beegden was vooral Bryan een ware plaaggeest en die scoorde in de 25ste minuut dan ook de 0-2, dit keer op aangeven van Timo.

Tot aan de rust werd het spel wat rommeliger en Hebes kwam via de lange bal zowaar een enkele keer bij het Baarlose doel, echt gevaarlijk werd het alleen door risicovol uitverdedigen van de Baarlonaren, maar tot doelpunten leidde het niet: ruststand 0-2

In de tweede helft vond Timo al na 2 minuten het net op aangeven van Gijs. Hebes probeerde nog wel feller te spelen, maar voetballend kwamen ze er niet aan te pas. Op aangeven van Hermon maakte Timo na 15 minuten een definitief einde aan de aspiraties van de ploeg uit Beegden 0-4. In de 29ste minuut scoorde Bryan vanuit het niets met een verrassend schot vanaf de rechter zijkant. Door zijn hattrick-goal werd de eindstand uiteindelijk op 0-5 bepaald. Met deze eenvoudige, ruime overwinning werd Baarlo JO14-1 winnaar van de Regiocup competitie. Proficiat!

Stijn Joosten en Timo Maas bedankt voor jullie hulp.

Verslag: Perry Peeters (Leider JO14-1)