Veteranen vergeten goede 2e helft om te zetten in winst

Assist: Noud Fleuren

23 maart 2024 17:00

Onbekend

Met een guur (maarts)weertje werd er om 5 uur de wedstrijd America tegen ons aangeblazen. Aanvankelijk zou Lomm onze tegenstander zijn, maar deze kregen de manschappen niet bij elkaar.

In de 3e minuut moest Jan al meteen gestrekt naar de hoek op een geplaatst schot, maar Jan had er goed het oog op. Even later was het toch raak met een misverstand achterin en nog een wanhoopspoging van Jerry, maar die kon de 1-0 niet voorkomen.

Even later toch een goede mogelijkheid voor Baarlo maar nog geen afronding. Met een 1-0 ruststand werden er wat wissels en verschuivingen toegepast en warempel het liep beter. Er werd hoog druk gezet en America kwam niet meer over de middenlijn en Baarlo stormde door op zoek naar de gelijkmaker.

Halverwege de tweede helft een goede voorzet van Noud, die de keeper verkeerd inschatte en de oplettende Lion kon de bal simpel achter de keeper schuiven, de verdiende 1-1.

Baarlo ging door met aanvallen maar de stevige wind speelde toch flink parten. Een goede tweede helft maar verder dan de 1-1 kwamen beide teams niet.

Komende zaterdag weer een nieuwe kans, ditmaal op bezoek bij onze vrienden uit Hout-Blerick.

Met dank aan onze leider en verslaggever Leo.

A.s. zaterdag uitwedstrijd tegen HBSV. Aftrap om 17.00u, vertrek bij Centraal om 16.00u