Veteranen vergeten afstand te nemen voor rust, onnodig gelijkspel als gevolg

VVV'03 Veteranen

Baarlo veteranen

Noud Fleuren (scrimmage)
... (intikker)

16 maart 2024 16:00

Sportpark Herungerberg
Louisenburgweg 9
5916NA
VENLO

Lekker Voetbalweer in Venlo bij VVV'03,  waar de scheidsrechter 5 voor 4 precies de wedstrijd VVV 03 tegen Baarlo aanblies.

Baarlo probeert  gelijk naar voren te spelen en met goed combinatiespel komt de bal bij Noud die de bal handig achter de "gaolie" van VVV''03 weet te frommelen, 0-1.

In de 17e minuut een goed lopende aanval en een doorstomende Freek dient zich de volgende kans aan, maar deze laat de mogelijkheid aan Noud en die schiet gehaast over.

In de 24e minuut weer Baarlo die aanvalt met nu een goed schot van Roel v d Goor die net over de lat gaat. VVV'03 probeert het wel en is soms ook dreigend maar echte kansen krijgt het niet.

Ook de tweede helft is voor Baarlo met wederom verschillende kansen, maar de 0-2 blijft uit. Dan toch een kans voor de thuisploeg na een misverstand in de verdediging van Baarlo die koel wordt benut door VVV'03, 1-1. Verder dan dit kwamen beide ploegen niet.

Echter werd het feestje in de kantine voortgezet met een rondje bier en een Chinees buffet, daar de veteranen van VVV'03 maar liefst 72 jaar bestonden. Het was weer ouderwets gezellig op de Herungerberg  waar we op een leuke manier werden verrast...bedankt "Veteranen VVV'03"

Met dank aan onze leider en verslaggever Leo.

A.s. zaterdag de thuiswedstrijd tegen RKDSO uit Lomm. Let op! Aftrap om 16.00u, vanwege derby 1e elftal om 18.00u tegen SC. Irene...aansluitend gezellig feest in de kantine