Veteranen winnen eenvoudig na een natte nacht...

Baarlo veteranen

FCV Venlo Veteranen

Leon Peeters (vrije trap)
Assist: Tom de Bock
Mark Verheul (afstandschot)
Assist: Koen Holten
Roel Van de Goor (intikker)
Assist: Art Peeters
Leon Peeters (intikker)
Assist: Tim Gielen

11 november 2023 17:00

Jo van Wijlick

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Na een natte nacht had niemand verwacht dat de wedstrijd door zou gaan, zelfs de tegenstander niet. Maar er kon gevoetbald worden en de tegenstander was FCV uit Venlo.

Na de aftrap was het Baarlo wat meteen het initiatief pakte, maar voor Roel Grootjans was het na 6 minuten al klaar met een vermoedelijke spierblessure. In de 8e minuut een scrimmige voor het doel van FCV maar geen doelpunt.

In de 22e minuut een goede doorloopactie van Freek die de bal bij Bokkie krijgt, maar die net een fractie te langzaam handeld en ziet zijn schot gekeerd. In de 24e minuut is het dan toch raak met een fraaie vrije trap die laag in de verre hoek werd gelegd door Leon, 1-0. In de 28e minuut werd de score verdubbeld door Edwin, die de assist van Bokkie fraai afrond in de korte hoek, 2-0.

In de 2e helft een schot van Koen maar geen gaol. In de 41e minuut een schot van Tim op de paal en de rebound van Koen hopeloos over. Daarna waren er wat discutabele buitenspel gevalletjes maar die werden professioneel opgelost door de scheids Jo Van Wijlick, die overigens prima floot.

In de 55e minuut een mooie actie van Koen die Mark vrij zette en die met een fraai afstandsschot de doelman wist te verschalken, 3-0. Baarlo ging lekker door met aanvallen en met een mooie assist van Art op Roel, die de intikker op zijn naam mag zetten, 4-0.

Het slotakkoord was wederom van Baarlo met een fijne pass van Roel op Tim, Tim op Leon en zo was deze goal helemaal uitgespeeld, 5-0. FCV kwam er amper aan te pas. Ze probeerden het wel maar veel verder dan de 16 zijn de mannen uit Venlo niet geweest.

Goede wedstrijd met veel kansen en ook (maar) 5 doelpunten. Goed gedaan manne.

Met dank aan onze leider en verslaggever Leo.

Aanstaande zaterdag de uitwedstrijd tegen de Boys uit ut Venlosche, aftrap 17.00u. Vertrek bij Centraal om 16.00u.