Veteranen behouden ongeslagen reeks, maar weten niet te winnen.

Baarlo veteranen

SV Panningen Veteranen

Noud Fleuren (schot)
... (solo)

21 oktober 2023 17:00

Edward Smedts

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Na een paar minuten gewacht te hebben op de scheids kon de wedstrijd beginnen. Met 4 wissels was de bank goed bezet. Al na 2 min. een goede kans voor Panningen. Een kopbal uit een hoekschop werd door René v Dijk op de doellijn gered op spectaculaire wijze.

In de beginfase had Panningen het betere van het spel. We kwamen met de schrik vrij toen weer uit een hoekschop van Panningen de bal rakelings naast werd gekopt. Lange tijd gebeurde er niet veel en het publiek kon blij zijn dat het niet koud was langs de lijn want van het getoonde spel werd men niet warm van.

In de 20 min. was het raak. Door verkeerd uitverdedigen van Panningen op de rand van het strafschopsgebied kon Noud Fleuren met een bekeken schuiver beheerst scoren, 1 - 0.

Vanaf dit moment waren de ploegen aan elkaar gewaagd en kreeg de wedstrijd een steeds leuker karakter. Helaas moest Leon Peeters  in de 30 min. geblesseerd het strijdtoneel verlaten, maar kreeg door Wout Sanders een goede vervanger. Ruststand 1 - 0.

Na 1 Erdingers gedronken te hebben in de rust kon de verslaggever weer aan het werk. Alhoewel, zijn notities opgeschreven in het grote boek van Leo waar ook de opstelling en tactische tips in staan was in de kleedkamer achter gebleven. Dit werd echter snel opgelost en het schrijven kon weer beginnen.

De eerste doelpoging was voor Baarlo. Een schot op rand strafschopsgebied van gastspeler Noud Schotman in de 43 min. ging maar rakelings langs. Het was een goed schot man!!!

Bij een goede aanval in de 49 min. werd een afstandsschot van Noud Freuren nog net met de voet gepareed door de doelman. Vlak hierna een goed schot van Panningen rakelings langs het doel.

Op het moment toen we het betere van het spel hadden kregen we de deksel op de neus. Een foutje voorin door E.... werd in de 57 min. door een slim schuivertje van dichtbij afgestrafd door Panningen, 1 - 1.

Het licht overgewicht werd minder en de strijd ging weer gelijk op. De laatste kans was voor de gasten. Weer een onnodig foutje achterin in de 66 min. werd god zij dank niet door Panningen afgestrafd.

Een terecht 1 - 1 gelijkspel in een sportive wedstrijd geleid door de goed fluitende Edward Smedts. Het getreuzel in het begin is hem vegeven.

Met dank aan onze verslaggever en tevens trouwe supporter 'de zwarte panter'

Komende zaterdag de thuiswedstrijd tegen het altijd lastige Wittenhorst, aftrap 17.00u.