Een goeie maar moeizame overwinning van de Veteranen in Tegelen

Bakenbosweg 4
5932AH
TEGELEN

Een stevig windje en een vaal zonnetje stond de uitwedstrijd tegen TSC op het programma.

Het was in het eerste half uur niet echt spectaculair, maar daarna ontdooide het iets met een fijne pass van Jerry op de vrijgekomen Tim die door kon lopen en de keeper geen kans liet, 0-1.

3 minuten later een eerste schot van TSC, maar een uitstekende redding van de inmiddels herstelde Jan Peeten. 2 minuten voor rust een superpass van Fred op Dennis die met een fraaie solo Mark voor een leeg doel zette en konden we gaan rusten met een 0-2 voorsprong.

5 minuten in de 2e helft een verraderlijk schot uit de tweede lijn waar Jan geen antwoord op had, 1-2.

Na 10 minuten in de tweede helft een verdedigingsfout van TSC die uitstekend werd uitgespeeld met een scorende Dennis die goed op dreef was.

TSC blijft het proberen mer een gevaarlijk schot van dichtbij, maar werd verijdeld door Freek met een perfecte sliding.

Dan een foutje van Jan en maakt een overtreding op de gevaarlijke spits van TSC, strafschop. Jan is kansloos, 2-3.

Weer is het spannend, maar het slotoffensief is voor Baarlo met een goed lopende aanval en een knal van Tim die er feilloos ingaat, 2-4.

Goeie maar moeizame overwinning.

Met dank aan onze leider en verslaggever Leo.

Komende zaterdag de thuiswedstrijd tegen Panningen, aftrap 17.00u.