Veteranen winnen eenvoudig van Alte Herren '03

de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Met een fikse regenbui voor de wedstrijd werd er afgetrapt tussen de wedstrijd Baarlo-VVV'03.

Na 4 minuten het eerste schot van Edwin, maar deze ging ruim over. Baarlo probeerde druk te zetten waardoor de bal weer werd veroverd en met een steekbal van Koen werd Danny in stelling  gebracht maar kreeg de bal niet langs de keeper van VVV. Na 10 minuten weer een schot van Danny maar deze ging op de vuisten van de keeper.

Na 17 minuten een misverstand in de verdediging van VVV waardoor waardoor wederom Danny voor de keeper verscheen maar deze werd over het doel geschoten. In minuut 18 het eerste wapenfeit van VVV met een scherpe voorzet maar deze werd goed weggewerkt door Freek. Even later weer een aanval van Baarlo met een schot van Jeroen, maar de bal ging net naast.

De kansen stapelden zich op met nu een schot van Roel Groothuis maar ook deze ging ook over. Baarlo is sterker maar weet het nog niet uit te drukken in doelpunten. Dan een megakans voor Edwin maar deze was waarschijnlijk toch een beetje verrast en joeg de bal over. Net voor rust een venijnig schot van Lion maar de keeper van VVV leek onverslaanbaar.

In de tweede helft een strak schot van Noud die de keeper toch even los liet, maar kon zich herstellen op de rebound van Lion. Na 45 minuten een fijne voorzet van Leon op het hoofd van Noud maar de keeper stond weer goed, doch in de 13e minuut van de tweede helft draait Noud goed weg bij z'n tegenstander en met een harde pegel werd de keeper dan toch verslagen, 1-0.

In de 50e minuut een schot op de paal van Lion. VVV probeert op de counter te spelen maar Baarlo staat goed, maar toch een lange bal van VVV waar keeper Fred zich toch een beetje op verkeek en het VVV toch de eerste kans opleverde, maar een uitglijpartij veredelde de kans voor VVV'03.

Met nog 8 minuten op de klok een afgemeten voorzet van Lion die handig werd afgerond door Noud, die zijn tweede doelpunt liet aantekenen. De krachten ebten weg bij VVV en in de slotminuten een fijne assist van Edwin op Koen die niet twijfeld en de bal voor de 3e keer in het doel schiet.

Een overtuigende zege met in de eerste helft de kansen niet benut maar uiteindelijk toch een ruime zege.3-0
Goed gedaan jonges.⚽⚽⚽

Met dank aan onze leider en verslaggever Leo

Komende zaterdag de uitwedstrijd tegen RKDSO in Lomm, aftrap 17.00u. Vertrek om 16.00u bij Centraal