Veteranen zonder moeite langs IVO Velden

Oude Schandeloseweg 1
5941CZ
VELDEN

Zaterdag was de wedstrijd tegen Ivo in velden. Met 15 man sterk traden we aan in prima weersomstandigheden lekker voetbal weer dus. Wetende van toernooi in Blerick waar Ivo een van onze tegenstanders was dat het weleens een goede tegenstander kon zijn. Moet zeggen ze waren een goede tegenstander die van alles probeerde door bv snel druk te zetten maar onze verdediging voetbalde zich er wel uit.

De 4-4-2 opstellingen op papier dan daar was niets van te zien maar dat lag ook aan de tegenstander die hadden ons gekopieerd dus het was veel schuiven wat het er niet al te makkelijk op maakte. Gaande weg de wedstrijd hadden wij toch het betere van het spel maar weinig kansen tot dan. Het was Tim Gielen die met een goede actie de openingstreffer op zich nam hierna gingen we al beter voetballen, wat 5 min resulteerde op een diepe bal op Danny die lag de bal breed op Fred iets erachter waardoor hij beetje moest inhouden en de bal er niet inschoot maar de rebound daarentegen ook niet helaas goede mogelijkheid om de score te verdubbelen maar helaas. We voetbalden lekker door en gingen de thee in met de 0-1 op het bord.

Tweede helft 4 wissels wat niet echt voor veel veranderingen zorgde in de opstelling het spel daarintegen wel wat beter we kwamen er ook beter in je moet ook eerst de tegenstander lezen en daarop inspelen en dat deden we met een goed middenveld.

Er kwam in de 4de minuut van deze helft dan ook gelijk een lange bal die de keeper uitschoot bij onze duckout. Edwin snelt door Freek pakt de bal als bankzitter gooit die naar de snel doorgelopen Salvo die gelijk verder gooide naar de lopende man Edwin die ging richting goal en keek goed en met beheerst lobje de 0-2 noteerde.

Zo speelden we meerdere ballen diep maar alles strande Salvo ging ook op de keeper af maar lag hem af waar hij voor eigen succes had moeten gaan. Tegen het einde een prachtige voorzet van ?? die Tim uit de lucht ineens nam maar jammerlijk beetje verkeerd raakte. Niet veel later 3 min voor tijd Tim bal op Bokkie die met een goede actie netjes afronde zodoende de eindstand en een verdienstelijke 0-3 overwinning.

Met dank aan onze verslaggever en leider Rob.

Aanstaande zaterdag de thuiswedstrijd tegen de mannen van VVV'03, aftrap om 17.00u in De Meeren.