Nieuwe kledingleverancier: CRAFT

19 juli 2023 10:00

Waarschijnlijk heb je het al meegekregen via één of meerdere nieuwskanalen, onze kledingleverancier Masita is failliet en maakt ook geen doorstart. De afgelopen maanden zijn een aantal vrijwilligers druk geweest met de keuze voor een nieuwe leverancier. Uiteindelijk hebben we als club gekozen voor CRAFT.

CRAFT Sportswear

Craft is een bedrijf in de Zweedse stad Borås dat sportkleding van het merk Craft Sportswear (voorheen CRAFT of Scandinavia) ontwerpt en verkoopt.

De oorsprong van Craft ligt in de ontwikkeling van functioneel ondergoed van een tweelaags-gebreide stof met een capillair effect. Later ontwierp het sportkleding met een drie lagen systeem. Het bedrijf is internationaal actief en richt zich op diverse sporten, waaronder voetbal. VVV Venlo speelt vanaf dit seizoen ook in tenues van Craft Sportswear.

Eigen clubkleding

Op dit moment zijn er voor een aantal elftallen al nieuwe tenues van Craft besteld. Ook kun je zelf clubkleding kopen met jouw eigen naam of initialen. Kijk op de pagina clubkleding voor alle mogelijkheden.

Nieuwe_kledinglijn_Craft.jpg

Onze vrijwilliger Arno van de Eertwegh op de foto met Joris Driessen van Craft en Dennis v Woezik sport 2000 de Bruijn.