Vrienden van, nieuwsbrief 3

27 februari 2018 19:45

EERSTE PROJECTEN VRIENDEN VAN VV BAARLO EEN DOORSLAAND SUCCES

Het eerste project van de vrienden van is goed ontvangen door de leden van VV Baarlo. Het dartbord hangt alweer een aantal weken in de kantine en wordt vaak gebruikt op de trainingsavonden of wedstrijddagen. Hiervoor willen we de werkgroep accommodatiebeheer bedanken. Chapeau mannen!

20180216-bierpongtafel-project.jpg

Het tweede project is ook klaar voor gebruik! Vanaf deze week staat er een geweldige beerpongtafel in de kantine. De tafel is ontworpen door Noud Fleuren, een van de leden van de werkgroep. Nu kan er goed getraind worden voor het derde beerpongtoernooi wat in oktober van dit jaar gaat plaatsvinden. De afgelopen twee edities waren een daverend succes!

Deze twee geweldige projecten zijn tot stand gekomen door de geweldige steun van de leden van de vrienden van VV Baarlo. Op dit moment staat de teller op 103 leden. Ben je nog geen lid en wil je bij dit waanzinnig gezelschap horen, meld je dan snel aan.

Dit kan bij een van de leden van de werkgroep of via de website van VV Baarlo.

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo