Vrienden van, nieuwsbrief 6

11 juni 2018 19:00

Het voetbalseizoen is voor de meeste mensen afgelopen. Lekker een aantal weken zomerstop en vanaf augustus mogen we weer. Het eerste jaar Vrienden van VV Baarlo is uitermate geslaagd te noemen!

Eerste jaar Vrienden van VV Baarlo zeer geslaagd!

Wat heet? Het ledenaantal staat dit moment al op 127. Daar zijn wij als werkgroep uitermate trots op. Verder zijn we blij te zien dat jullie allemaal willen investeren in onze voetbalclub (zie hiervoor het dartbord en de mooie beerpongtafel in de kantine). Pluim voor jezelf als je vriendenlid bent!

Weet je nog iemand die lid wil worden dan kan dat natuurlijk altijd. Neem contact op met een van de leden van de werkgroep of stuur een mail naar [email protected]

Clubcard_VriendenvanVVBaarlo.jpgDe afgelopen weken is het ledenaantal sterk toegenomen. Sommigen van jullie hebben nog geen pasje ontvangen. Vraag even aan Niek Stemkens een pasje als je hem ziet.

Dan hebben we nog twee belangrijke mededelingen. De contributie van jaar 2 wordt rond maandag 03-09-2018 afgeschreven van jullie rekening.

Verder staat de datum van de "Vrienden van"- dag ook al vast. Noteer allemaal zaterdag 27 oktber a.s.  in jullie agenda als je dat nog niet gedaan hebt. Het programma zal na de middag ongeveer beginnen met een activiteit, daarna avondeten en aansluitend een feestavond in de kantine van V.V. Baarlo. Ben je verhinderd die dag of kun je alleen maar 's middags of 's avonds? Stuur dan even een mail naar [email protected]

Namens de werkgroep bedankt voor jullie steun in V.V. Baarlo en een fijne zomervakantie!

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo