Vrienden van, nieuwsbrief 7

14 augustus 2018 19:00

Het nieuwe seizoen staat alweer voor de deur. De werkgroep Vrienden van VV Baarlo heeft niet stil gezeten met het werven van nieuwe leden. Op dit moment is de mijlpaal van 130 leden op de teller reeds bereikt. Dat is natuurlijk een geweldig aantal voor het eerste volle jaar. Natuurlijk mogen dit er altijd meer worden.

Het bedrag ( € 50,-) voor het nieuwe seizoen wordt in de eerste week van september van jullie bankrekening afgeschreven (m.u.v. de mensen die al betaald hebben).

Vliegtuigrondleiding.png
Het eerstvolgende uitje staat zoals jullie weten, uit Nieuwsbrief 6, gepland op zaterdag 27oktober a.s.. Op dit moment hebben we 2 afmeldingen voor de hele dag. Wanneer je niet kunt of maar een dagdeel aanwezig kunt zijn, horen wij dat graag. Laat voor vrijdag 14-9-18 even weten als je er niet bij bent via [email protected]. We moeten namelijk het een en ander doorgegeven m.b.t.  de activiteit en het avondeten.

Degenen die wel komen- en dat zijn natuurlijk verreweg de meesten -   verwachten we allemaal op zaterdag 27 oktober om 14:30 uur bij vliegtuigfanaat Piet Smedts aan de Napoleonsbaan Zuid 27c.

Na deze activiteit gaan we richting de kantine van VV Baarlo voor de gezellige "tweede en derde helft" met drankje en hapje.

Tot dan!
Bron: WG Vrienden van VV Baarlo