Vrienden van, nieuwsbrief 19

17 oktober 2022 21:45

Beste vriend van VV Baarlo, het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van ons hebben gehoord. 208 leden ondertussen.... WOW! Achter de schermen zijn we natuurlijk druk bezig geweest om het een en ander te realiseren. Daar zien jullie hieronder meer over.

Het belangrijkste nieuws van vandaag is dat jullie allemaal de agenda mogen pakken. Zaterdag 22-04-2023 staat de Vrienden-dag gepland, vanaf ongeveer 13:00 uur. Mis dit niet! Binnenkort meer informatie hierover. Tot slot wordt aan het einde van deze maand de contributie geïnd. Let hier aub even op.

Vrienden_van_VVB_bankje.jpgNieuwe bankjes
Misschien hebben jullie het al gezien....... we hebben 6 nieuwe bankjes op ons sportpark staan naast de velden. We zijn zeer blij met deze degelijke weerbestendige bankjes.

Verder is Miel bezig met de gemeente om te praten over speeltoestellen voor kinderen. Hopelijk kunnen we hier binnenkort meer duidelijk over geven. De speeltoestellen komen waarschijnlijk naast het pannaveldje te staan.

Tot slot gaat VV Baarlo samen met de vrienden investeren in nieuwe plastic bekers. De huidige bekers zijn toe aan vervanging. Ons logo komt er dus ook op te staan. Meer naamsbekendheid = meer kans op nieuwe leden!!

Vrienden_van_VVB_shirt.jpgReserveshirts
Verder worden we ook weleens door de club benaderd met ideeën waar we zelf geen bijdrage aan hoeven te betalen. Altijd leuk natuurlijk. Voor de senioren komt er een extra setje uitshirts te liggen op de club. Te gebruiken voor alle seniorenteams. Gratis reclame!

Vers van de pers...... binnenkort wordt het vriendenbord in de kantine verwijderd. Hiervoor in de plaats komt er een groot TV-scherm te hangen. Hier proberen we up-to-date alles te laten zien wat we realiseren, wie er lid is en natuurlijk foto's van onze te gekke vrienden van dagen.

Houd de socials van VV Baarlo in de gaten voor updates met betrekking tot onze investeringen.

Groetjes,

Werkgroep Vrienden van VV Baarlo