Vrienden van, nieuwsbrief 11

17 april 2019 21:15

Alweer de 11e Nieuwsbrief van/voor de Vrienden van VV Baarlo. Ondertussen staat de teller al op 138 leden. We zijn erg trots op dit aantal en we hopen in de toekomst nog meer vrienden te verwelkomen.

pannaveldje.jpgDonderdag 28 februari is het pannaveldje officieel geopend door het jeugdtrio van De Kook. Namens de gehele club willen we alle leden van de Vrienden van VV Baarlo enorm bedanken voor het geschonken bedrag. Door onze bijdrage (3000 euro) hebben we dit prachtig veldje kunnen realiseren bij VV Baarlo. Binnenkort komt er nog een mooi bord van de Vrienden van VV Baarlo te hangen rondom het veldje. Nogmaals bedankt!

Biertafel.jpg

Jacques Boonen (verzorger VV Baarlo en tevens lid van de Vrienden van VV Baarlo) heeft deze geweldige industriële statafel geschonken aan de club. Het zou natuurlijk geweldig zijn om twee dezelfde tafels op het terras te hebben staan. Jacques is op dit moment bezig om de tweede tafel te realiseren. Hiervoor hebben de Vrienden van VV Baarlo en de club beide een bedrag van 200 euro geschonken om dit project te kunnen afronden. De naam van de Vrienden van VV Baarlo komt op een naambordje aan de tafel te hangen en het logo op het afdekzeil. Jacques nogmaals bedankt!

De datum voor de volgende activiteit is bekend. Noteer allemaal zaterdag 26 oktober 2019 in jullie agenda. Vanaf ongeveer 14:30 uur worden jullie verwacht in de Vergelt 6 in Baarlo bij Ton Gortz (lid van de Vrienden van VV Baarlo).Ton stelt de locatie beschikbaar voor de middagactiviteit en daar zijn wij hem erg dankboor voor.

Voor deze activiteit moet je je aanmelden via voor 1 september. Mis het niet!

Tot slot krijgt elk lid van de Vrieden van VV Baarlo 5 munten op de afsluiting van het seizoen van de senioren. De afsluiting vindt plaats op zondag 26 mei. De munten kunnen bij de bar worden afgehaald.

Fijne paasdagen!

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo