Vrienden van, nieuwsbrief 12

22 mei 2019 21:00

Zaterdag 18 mei jl.was de eerste Businessclub voor de grotere sponsoren bij VV Baarlo.Het was wederom een lucratieve avond voor de Vrienden van VV Baarlo. Op deze avond zijn 12 mensen (waaronder 9 vrouwen!!) lid geworden. Ondertussen staat de teller op 149 leden! Het bereiken van de (nieuwe) magische grens van 150 leden ligt voor het grijpen!

20190526_Seizoensafsluiting-Sen.jpg

Helaas heeft nummer 1 zich in de tussentijd afgemeld en kon de veiling beginnen voor de nieuwe nummer 1. Frank Huberts van TLC-Venlo is de gelukkige en mag zich voor 300 euro per jaar de nieuwe nummer 1 noemen. Frank bedankt en welkom bij de club! We hopen binnenkort nummer 150 lid te maken voor een leuk bedrag. Wil je nummer 150 zijn? Dat kan. Neem dan even contact op met Niek Stemkens.

Komende zondag 26 mei is de afsluiting van het seizoen voor de senioren. Zoals je ziet is er een waanzinnig programma samengesteld door de activiteitencommissie. Zo kunnen we het seizoen in stijl afsluiten. Voor alle vrienden van VV Baarlo leden liggen er 5 groene bonnen klaar achter de bar van de kantine. Geef even je naam door en je krijgt 5 bonnen die je alleen zondag 26 mei kunt gebruiken. Ben je dit seizoen lid geworden en heb je nog geen contributie betaald (wordt elk jaar in september geïnd), liggen er evengoed 5 bonnen klaar. Zo hoort dat zeggen wij dan als werkgroep van deze waanzinnige vriendenclub. Tot ziens op dit feest!

Clubcard_VriendenvanVVBaarlo_1.jpgDit zijn de pasjes van de Vrienden van VV Baarlo. De meeste van jullie hebben hem al in zijn/haar bezit. Heb je nog geen pasje, spreek dan even Niek Stemkens aan. Met dit pasje heb je gratis entree bij de thuiswedstrijden van Baarlo 1. Tevens kun je dit pasje gebruiken voor eventuele acties voor de Vrienden van.

Het afgelopen jaar hebben we weer een aantal prachtige investeringen kunnen doen dankzij jullie. Zo hebben we een pannaveldje gerealiseerd, staan er 3 waanzinnig mooie bankjes in de clubkleuren van VV Baarlo langs de velden en hebben we een bijdrage geleverd aan 2 fantastische statafels (met logo Vrienden van VV Baarlo) op het terras voor de kantine. Al met al weer leuke investeringen die normaal gesproken moeilijker gerealiseerd zouden kunnen worden.

26_oktober.jpgTot slot willen we jullie er even op attenderen dat zaterdag 26 oktober a.s. onze volgende Vrienden van VV Baarlo dag is. Noteer alvast in je agenda.

De dag zal omstreeks 14:30 uur starten bij Ton Görtz oftewel Vergelt 6. We hebben al een aantal aanmeldingen binnen. Voor deze dag moet je je aanmelden vóór 1 september. We gaan namelijk vooraf kosten maken.

HINT: iets met verschillende wijnen en speciaalbieren. Vergeet je niet aan te melden!

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo