Vrienden van, nieuwsbrief 16

6 februari 2020 21:30

Reserveer zaterdag 31 oktober in je agenda. Op deze dag staat de 'Vrienden van VV Baarlo dag' gepland voor 2020. Het belooft een mooie dag te worden.

We starten op zaterdag 31 oktober om 15.00 uur bij Maes21. Hier staat voor iedereen koffie/thee/fris en vlaai klaar. Vanuit Maes21 fietsen we gezamenlijk om 15.45 uur naar de oude loswal. Om 16.00 uur gaan we twee uurtjes varen met De Maashopper. Tijdens deze tocht zal goochelaar Brandon Smeets ons entertainen en wordt er een drankje geserveerd.

Rond 18.00 uur gaan we met de fiets naar De Meeren waar we van 19.00-20.30 uur kunnen genieten van een lekker frietje met snacks van Potato Delicious. Rond 20.30 uur start het avondprogramma en zal de band We Two uit België muziek gaan spelen. Tussendoor is er nog een special act. In De Meeren zijn de consumpties voor eigen rekening, tegen het gereduceerde tarief van € 1,-.

Als organisatie zijn we blij met dit programma en hopen we op veel aanmeldingen.

Meld je dan ook direct aan via [email protected] .

Prullenbal_vriendenvanvvb.jpg

Nieuwe prullenbakken

Sinds eind 2020 staan er twee nieuwe prullenbakken op het terras van kantine De Meeren.

Vanuit de Werkgroep Accommodatiebeheer kwam de vraag voor nieuwe prullenbakken bij ons terecht. Natuurlijk zijn we meteen aan de slag gegaan en binnen een aantal dagen was het geregeld.

De Werkgroep Accommodatiebeheer is uitermate blij met de mooie prullenbakken. Maar dat zijn wij zelf natuurlijk ook.

vriendenvanvvb_202003_2.jpg

Geslaagde Vrienden van VV Baarlo dag 2019

Op 26 oktober 2019 vond de derde editie van de 'Vrienden van VV Baarlo dag' plaats. Het middagprogramma werd ingevuld met een bierproeverij gepresenteerd door Harm Peeters. Bij ontvangst kreeg iedereen een eigen Vrienden van VV Baarlo bierglas, waarna er 5 verschillende biertjes werden ingeschonken.

Na afloop van de bierproeverij stond in De Meeren een frietwagen klaar van Snackwagen Maasbree. Daarna kon de feestavond van start, waar weer een aantal nieuwe doelen zijn vastgesteld.

Via deze weg bedanken wij Ton en Els Görtz voor de prachtige locatie, Dirkx Electronics voor het licht en geluid, Harm Peeters voor de fantastisch bierproeverij. En natuurlijk alle leden die aanwezig waren. Bekijk het fotoverslag en je begrijpt dat je dit jaar aanwezig moet zijn!

Bekijk het fotoverslag op de website van VV Baarlo

Nieuwe uitshirts

vriendenvanvvb_202003_3.jpgEén van de investeringen die we afgelopen jaar hebben gedaan is nieuwe uitshirts voor de lagere seniorenteams. Via een poll op Facebook hebben we leden van VV Baarlo gevraagd een keuze te maken voor een kleur. De keuze is uiteindelijk gevallen op blauw. De shirts zijn inmiddels binnen en te gebruiken voor de lagere elftallen indien nodig. De shirts liggen in de kast in het jeugdhonk.

Nieuwe investeringen

Als Vrienden van VV Baarlo hebben we al een aantal mooie resultaten bereikt. Daar zijn we bijzonder trots op, zonder jullie steun was dit allemaal niet mogelijk. Denk maar eens aan het pannaveldje waar de jeugd zoveel gebruik van maakt. Geweldig dat we deze initiatieven mede mogelijk maken.

Voor dit jaar staan er in ieder geval de volgende projecten op de planning waar wij als Vrienden van VV Baarlo een financiële bijdrage aan verlenen:

Bidons voor alle teams.

Elk team bij VV Baarlo krijgt een nieuw kratje bidons, voorzien van het logo van de club en het logo van de Vrienden van VV Baarlo. De kratjes en bidons zijn besteld, we verwachten deze na de Vastelaovend aan elk team te kunnen overhandigen.

Nieuw tafelvoetbalspel.

Er komt een nieuw tafelvoetbalspel. Het huidige spel is gedateerd en wordt daarom weinig meer gebruikt. Met het bestuur bekijken we welk voetbalspel het beste aangeschaft kan worden.

Opslagruimte voor alle teams.

Een wens waar tijdens de Vrienden van VV Baarlo dag massaal op werd gestemd. Die komt er dan ook, maar laat wel even op zich wachten omdat de club eerst goed wil onderzoeken wat er met het jeugdhonk moet gebeuren. En het ballenhok heeft een 'upgrade' nodig, mogelijk dat een aantal zaken te combineren is. Wordt vervolgd.

Kartonnen koffiebekers.

Het bestuur heeft besloten dit te gaan doorvoeren vanaf het nieuwe seizoen. Dat geeft ons nog even de tijd een goed ontwerp te laten maken.

Zoals jullie kunnen zien staat er weer veel op de planning voor de Vrienden van VV Baarlo. Houdt de social media van de club in de gaten, zodra er weer investeringen zichtbaar zijn wordt daarover gecommuniceerd.

Bron: Werkgroep Vrienden van VV Baarlo

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo