Vrienden van, nieuwsbrief 17

19 september 2020 17:45

Heel goed nieuws: ondertussen staat de teller van de vriendengroep namelijk op 190 leden! Daar zijn wij als werkgroep natuurlijk erg trots op. Langzaam loopt het ledenaantal op richting de 200!! Verder in deze Nieuwsbrief nog meer goed nieuws, maar ook ietwat minder goed nieuws.

We beginnen dan ook maar meteen met het mindere nieuws. Door de coronaperiode kan de vriendendag van 31 oktober 2020 helaas NIET doorgaan. We hebben alles moeten cancellen. Niet getreurd... we doen deze dag (hopelijk) in 2021 gewoon dunnetjes over. De nieuwe datum communiceren we tijdig en het volledige programma wordt gekopieerd naar het nieuwe jaar.

We hebben ook goed nieuws te vermelden. Voor het seizoen 2020-2021 bevriezen we de contributie voor de vrienden van VV Baarlo. Dat wil zeggen dat we 0 euro innen dit seizoen.

Doordat we een gezonde vriendenclub zijn hebben we wat geld over van de afgelopen jaren. De accommodatiebeheer club heeft ons gevraagd om een investering te doen voor een kiepaanhangwagen. Afgelopen donderdag hebben we een vergadering gehad met onze werkgroep en hebben we besloten om 500 euro te spenderen voor deze investering. De accommodatiebeheer club wil jullie hiervoor hartelijk danken.

Natuurlijk zijn we achter de schermen met iets geniaals bezig waar we nog niks over kunnen zeggen. Het enige wat we hierover kwijt willen dat we jullie gaan verrassen. We zijn trots op jullie steun en dat willen we niet zomaar voorbij laten gaan.

Tot slot gaan we het bord in de kantine aanpassen en komt er een doek van de vrienden bij het pannaveldje te hangen. We willen dit jaar gebruiken om onze naam te finetunen binnen de club zodat ook duidelijk zichtbaar is wat we allemaal doen en gedaan hebben. De vrienden van pagina op de website van VV Baarlo is ook op de schop gegaan. René Janssen heeft een tijdlijn toegevoegd zodat jullie nog eens kunnen teruglezen wat we allemaal gedaan hebben. Het is vanaf nu ook mogelijk om digitaal lid te worden via de website van VV Baarlo

We houden jullie dit jaar natuurlijk op de hoogte van alles wat we doen via de nieuwsbrief en/of social media. Samen sterk tegen corona! Samen sterk voor VV Baarlo.

Bron: Werkgroep Vrienden van VV Baarlo

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo