Fotoreportage bezoek AFC Stoneham Girls

4 april 2024 10:45

Op Paasmaandag kregen we bezoek uit Engeland. De meiden MO12 van AFC Stoneham, in het Zuiden van Engeland in de buurt van Southampton, speelden een wedstrijd tegen een samengesteld MO12 van onze club. Het werd een meer dan geslaagde ontmoeting, we zijn inmiddels al uitgenodigd om naar Engeland te komen.

De meiden uit Engeland arriveerden rond 9.00 uur in De Meeren, samen met de leiding en een groot aantal ouders. Na een gezamenlijk ontbijt werd een wedstrijd gespeeld. De aantrekkelijke wedstrijd eindigde in 3-3 en daar was iedereen zeer tevreden over. Voor beide teams was het namelijk de eerste wedstrijd op een groot veld. Na afloop van de wedstrijd namen we vrij snel afscheid, de groep uit Engeland had nog een behoorlijke reis te gaan.

Al met al een meer dan geslaagde ontmoeting, waarbij we dus uitgenodigd zijn om naar Engeland te komen. En wie weet, want over een paar jaar bestaat de club 100 jaar en de vrouwenafdeling 50 jaar. Redenen genoeg om een leuke trip te plannen!

Bekijk de fotoreportage

Lees ook het wedstrijdverslag