Vacature hoofdtrainer vanaf seizoen 2024-2025

27 december 2023 15:00

Door de onverwachte beëindiging van de samenwerking met onze huidige hoofdtrainer Tim Nabben aan het eind van dit seizoen, zijn we op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer die vanaf 2024-2025 de mannenselectie van VV Baarlo onder zijn hoede wil nemen.

Ambitie

Voor de mannenselectie (VV Baarlo 1 en 2), zijn wij op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor het seizoen 2024-2025. VV Baarlo 1 is al lange tijde een stabiele derdeklasser. De ambitie voor de toekomst is minimaal dit niveau vast te houden, met als streven een mogelijke uitschieter hogerop.

Wat vragen wij

• Een trainer met passie voor het vak en in het bezit van de vereiste diploma’s, voorzien van geldig licentienummer, die de bevoegdheid geven tot het trainen, begeleiden en coachen van spelers, uitkomende in de 3e klasse van de KNVB.
  • Aantoonbare relevante ervaring als trainer/coach is voor ons geen must.
  • Bereidheid tot samenwerken met assistent-trainer(s) en begeleider(s) die deel uitmaken van de staf.
  • Het samenstellen van en geven van trainingen aan de selectiegroep op de dinsdag- en vrijdagavond (19.30 uur-21.00 uur) en het coachen van VV Baarlo 1 op wedstrijddagen (competitie-, beker- en oefenwedstrijden).
  • Bereidheid tot het pro-actief ondersteunen van de club bij het uitvoeren van haar beleid.
  • Pro-actieve houding richting jeugdspelers.
  • Bereidheid om bijeenkomsten, vergaderingen en/of andere VV Baarlo activiteiten bij te wonen, als dit gevraagd wordt.

Wat bieden wij

• Een arbeidsovereenkomst van 1 seizoen, met een optie op verlenging.
  • Een overeen te komen salaris, passend bij het niveau waarop geacteerd wordt en naar de mogelijkheden van de vereniging.
  • Een gemotiveerde staf, die al jaren betrokken is bij de selectie.
  • Een gemotiveerde spelersgroep, bestaande uit een gezonde mix van jeugdige en ervaren spelers.
  • Een prachtige job bij een leuke, sfeervolle en gezellige vereniging.

Procedure

• Indien je belangstelling hebt, mail dan vóór maandag 22 januari je sollicitatie en CV naar [email protected]
  • Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een eerste gesprek met een vertegenwoordiging van het Bestuur en Technische Commissie.
  • Daarna vindt eventueel een vervolggesprek plaats met een vertegenwoordiging van de staf en spelers mannenselectie.
  • Uiteindelijk maakt het hoofdbestuur een definitieve keuze en wordt de potentiële nieuwe hoofdtrainer een contract aangeboden.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rudy Maas, voorzitter van de Technische Commissie, [email protected] / 06 - 19 33 84 48.

Over VV Baarlo

Voetbalvereniging Baarlo is een bloeiende club van bijna 700 leden met een rijke historie. In 2027 vieren we ons 100-jarig jubileum. Wij hebben zowel mannen- als vrouwenteams en ook meiden hebben een vaste plek veroverd in de club. De club drijft op  ca. 170 vrijwilligers. Sportprestaties hebben een stevige plaats gekregen, maar er is binnen de vereniging ook veel ruimte voor recreatief voetbal en ontspanning via diverse nevenactiviteiten.