Kay Nellen, "Inther - Man of the match" van het duel Baarlo-MMC Weert

2 oktober 2023 18:15

Kay Nellen werd na afloop door het team verkozen tot "Man of the Match". Niet alleen omdat hij zich met een benutte penalty tot matchwinnaar kroonde, maar ook vanwege de onverzettelijke verdedigende acties over de grond en door de lucht. Mede waardoor de nul voor Baarlo op het scorebord bleef staan en een minimale zege over de eindstreep werd getrokken. Een meer dan terechte uitverkiezing dus tot "Man of the match".
.

DSC_3238.jpgKay Nellen (links) krijgt van teammanager Ed Boots de felicitaties en bijbehorende glas "Weissbier" om te proosten op zijn uitverkiezing als "Man of the match".
Bron: Team Baarlo 1