Geslaagd alternatief geannuleerde veteranen-jaarvergadering

4 maart 2021 18:45

Terugkijkend een bijzonder jaar door de coronacrisis en helaas ook nog wat onzekere toekomst. Ook voor de veteranen. Het gemis van de rollende bal, de 3e helft, de leuke activiteiten maar bovenal de sociale contacten.

Om dit leed enigszins te verzachten en het groepsgevoel levendig te houden heeft de 'Stuurgroep Veteranen' iets bedacht. Een alternatief voor de geannuleerde jaarvergadering annex gezellige "borrelavond". In samenwerking met teamsponsor Centraal is er een mooi presentje samengesteld. Allereerst inhoudende een cadeaubon te besteden bij Centraal. Ook als een financieel steuntje in de rug bedoeld in deze moeilijke tijden voor onze gewaardeerde sponsor. Daarbij heeft  Centraal-eigenaar Jeroen nog als extra een overheerlijk flesje speciaal bier en een zakje nootjes gesponsord. Een leuke (en smakelijke) geste, waarvoor dank namens de veteranenleden.

Met dit presentje zijn de leden van de veteranenstaf langs de voordeur gegaan van hun ruim vijftig veteranenleden om dit persoonlijk te overhandigen. Gezien de reacties werd dit initiatief met bijbehorende presentje zeer gewaardeerd en smaakt het naar meer...

20210227_ALV_veteranen_fotocollage.jpg

Bron: Stuurgroep Veteranen