Uit de bestuurskamer van 16 april

19 april 2024 18:15

Vandaag weer een uit de bestuurskamer, door omstandigheden zijn van eerdere bestuursvergaderingen dit jaar geen openbare terugkoppelingen geplaatst. Een aantal onderwerpen zijn elke vergadering aan bod gekomen, daarom nu weer een uitgebreide terugkoppeling.

Bijeenkomsten over orde en netheid op het sportpark

Met z’n allen gebruiken we een heleboel materialen op ons sportpark; denk aan ballen, kleedlokalen, en doeltjes. Helaas wordt er niet altijd even netjes met deze materialen om gegaan. Dit moet anders! Hier moeten we samen beter op letten, daarom worden in de meivakantie alle (jeugd-)leiders uitgenodigd voor een bijeenkomst om deze regels weer eens even door te spreken. Heb je vragen over het gebruik van materialen? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

Overkapping

Het duurt even, maar dan heb je ook wat… De offertes zijn eindelijk getekend, na een laatste check van de constructeur kan de bouw van de overkapping eindelijk van start gaan! Onder voorbehoud wordt er in de weken 28 en 29 (8 -21 juli) gebouwd door Timmerbedrijf Joosten B.V en A. Segers VOF.

Einde seizoen ’23-‘24

Dit seizoen duurt nog enkele weken en wordt voor sommige teams nog heel spannend. Heren 4 en Dames 1 liggen op serieuze kampioenskoers, misschien komen er nog wel meer verrassingen!

Ook dit seizoen wordt er weer feestelijk afgesloten door de jeugd en de senioren. In het Pinksterweekend op 17 en 20 mei staat er weer een mooie tent waarin twee goeie feestjes gebouwd kunnen worden. Wij kunnen hulp gebruiken bij het opbouwen, opruimen en afbreken van de tent. Heb je tijd om ons te helpen op dinsdag 14 mei (in de morgen), dinsdag 21 mei (in de morgen) of donderdag 24 mei (tijd nog onbekend)? Meld je dan even bij [email protected].

Teambudget

Reminder: Ook dit jaar is er voor ieder team een teambudget. Heb je een leuke activiteit met je team, vraag vóór 1 juli 2024 je teambudget aan via [email protected]. Jeugd t/m JO12: €75,-, jeugd JO13 t/m JO19: € 100,- en senioren € 150,- per team. Voorwaarde is wel dat je een leuke foto instuurt van de activiteit, [email protected]

Vooruitkijken seizoen ‘24-‘25

Zoals gezegd is dit seizoen nog niet ten einde, maar wij zijn alweer bezig met het volgende seizoen. Om een goed beeld te krijgen van het aantal leden en aantal teams in het seizoen ‘24-’25 hebben we onze jeugd- en seniorenleden een evaluatieformulier gestuurd. Deze formulieren moeten uiterlijk zondag 21 april 2024 ingevuld zijn. Mocht je het formulier gemist hebben, meld je dan even bij je leider(s).

Jubileumfeest 2027

Op 1 april 2027 bestaat onze mooie club 100 jaar. Dit gaan we uiteraard groots vieren, daarom moeten we op tijd beginnen! Wil je op de een of andere manier je steentje bijdragen bij dit mooie feest? Op 15 mei om 19.30 uur vindt de kick-off plaats in de kantine. Heb je nu al briljante suggesties? Stuur ze dan vooraf naar [email protected]. Of het nu gaat om activiteiten, decoraties, herinneringen of iets anders, jouw inbreng is van onschatbare waarde! Dus, voel je vrij om mee te denken en te dromen. Samen maken we er een onvergetelijk jubileum van!

Vacatures

We zijn voor het komende seizoen hard op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder. Onze ervaren kracht Paul Thijssen heeft aangegeven na dit seizoen te gaan stoppen. Bij interesse kun je de rest van dit seizoen nog meelopen met Paul, hij zal je dan alle kneepjes van het vak laten zien. Heb je vragen? Neem dan contact op via [email protected], dan vertellen we je graag meer!

Zie https://www.vvbaarlo.nl/359/vacatures/ voor meer vacatures.

Activiteitenkalender

• 20-04-2024: Vrienden van-dag
  • 10-04-2024: Franse jeugdteams Verlinghem Foot Boys op bezoek
  • 15-05-2024: Kick-off jubileumfeest
  • 17-05-2024: Seizoensafsluiting jeugd
  • 20-05-2024: Seizoensafsluiting senioren (Tweede Pinkersterdag!)