Kaderlid Jo van Wijlick overleden

4 april 2024 14:00

Met droefheid hebben wij kennisgenomen van het overlijden van ons verenigingslid Jo van Wijlick. Woensdag 3 april jl. is hij op 64-jarige leeftijd volkomen onverwacht van ons heengegaan. Jo was niet alleen ruim meer dan 50 jaar lid van VV Baarlo, maar ook meer dan 50 jaar actief als speler. Vorig seizoen was zijn afscheidswedstrijd bij de veteranen, waarin hij nog samenspeelde met zijn kinderen Suzan, Monique en Jeroen (Batti). Daarnaast was hij ook jarenlang actief als, zeer verdienstelijk en gewaardeerd, kaderlid.

20240403_Overlijden_plaatje_JovanWijlick.jpgIn 1969 is Jo als jeugdlid bij de vereniging gekomen, waar hij alle leeftijdscategorieën doorliep. Vervolgens stroomde hij door naar de senioren. Vooraleerst naar de Baarlo-selectie waar hij vooral een vaste waarde was in Baarlo 2. Na zijn selectietijd speelde hij nog bij de lagere seniorenteams en op latere leeftijd bij de veteranen. Enkele jaren geleden sloot hij zijn actieve carrière als speler daar af, maar bleef hij nog tot op de dag van overlijden lid van de veteranen.

Ook is Jo al enkele decennia lang en tot op de dag van overlijden kaderlid geweest bij onze vereniging. De laatste jaren vooral als clubscheidsrechter en in de jaren daarvoor ook als teamleider zowel bij de jeugd als bij de senioren en veteranen.  Maar ook op andere vlakken is hij verdienstelijk geweest voor de club als je een beroep op hem deed. Voor deze jarenlange inzet is de vereniging hem zeer erkentelijk.

Jo was een aimabel man en een in woord en daad bij de vereniging betrokken persoon. Iemand ook met een eigen mening en als hij het nodig vond kritische noot, maar altijd in opbouwende zin.

Jo bedankt voor alles wat je voor onze club hebt betekend. Rust zacht!

Wij wensen zijn kinderen en aanverwante familie veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo

KLIK HIER VOOR DE ROUWKAART

2010-2011_Teamfoto-veteranen.jpg

Jo van Wijlick , gehurkt 2e van rechts, als speler op een veteranen-teamfoto in december 2010.