Gezellig drukbezochte vrijwilligersavond; een (foto)verslag

21 maart 2024 22:15

Zaterdag 16 maart jl. vond wederom de jaarlijks terugkerende vrijwiligersavond in de clubkantine plaats. Vrijwilligers werden als dank voor hun inzet in het (nog lopende) seizoen namens de vereniging getrakteerd op weer een gezellige feestavond met muziek, een natje en een droogje.

Opening

Vice-voorzitter/secretaris Monique van Wijlick opende de avond met een welkomstwoord. Tonny Boots had namens de Werkgroep Activiteiten alvast een dankwoord en attentie in petto voor de dames achter de bar. Ook werden de mannen van "Joost Kookt" voorgesteld. Tesamen voorzagen zij de aanwezIge vrijwilligers (en deels ook partners) van drank en hapjes gedurende de gehele avond. Onder de aanwezigen werden bovendien nog een drietal drankpakketjes verloot, geschonken door Alfa, de huisbrouwer van de club. Rob Bertrams, Suzan Peeters-Hermans en Sjors Colbers waren de gelukkige winnaars van deze (heerlijke) presentjes.

20240316_Vrijwilligersavond_VV_Baarlo_LGI_9.JPG
Gezellige feestavond

Waarna het tijd was om tot in de kleine uurtjes onder muziekklanken gezellig te borrelen, kletsen én te genieten van heerlijke broodjes met gegrilde burgers en/of worsten. De laatsten vakkundig bereid door “Joost Kook". Ook amuseerden zich een aantal aanwezigen gedurende de avond met spelletjes beerpongen. Kortom een gezellige, stemmige avond tot in de kleine uurtjes. Met dank aan de de organisatie, de Werkgroep Activiteiten, en de vrijwilligers achter de bar en uiteraard de mannen van 'Joost Kookt'.

20240316_Vrijwilligersavond_VV_Baarlo_LGI_13.JPG
Bron: WG Communicatie