Interessante en ook gezellige Vrienden van VV Baarlo - dag

8 mei 2023 21:00

Zaterdag 22 april jl. was er weer de Vrienden van VV Baarlo - dag. Met 's middags een interessant maar ook gezellig bezoek aan het bedrijf van onze hoofdsponsor Inter Group, gevestigd langs de A73 in Venray. 's Avonds gevolgd door de gebruikelijke feestavond met drank, spijs en wederom live-entertainment. Een (foto)verslag van de weer zeer geslaagde Vrienden van-dag op onze website!

Op bezoek bij hoofdsponsor Inther Group

De Vrienden van VV Baarlo dag begon met een heerlijk zonnetje. Dat was al snel voorbij toen we met een volle bus bij onze hoofdsponsor Inther Group aan kwamen om 13:45 uur. Gelukkig konden we snel de fantastische kantine in waar we een presentatie kregen van onze eigen Niek Stemkens. Uiteraard was er ook weer een stemronde voor de investeringen. Je kon kiezen uit een eigen geluidsinstallatie met alle toeters en bellen, vangnet op veld 3 (voor Baarlo 6) of nieuwe dug outs voor veld 2 en 3. Het werd al snel duidelijk dat we een eigen geluidsinstallatie gaan krijgen. Toen Niek eenmaal klaar was werd het woord gegeven aan directeur Paul Hermsen. Hij gaf een korte introductie over het bedrijf voordat de rondleiding ging beginnen.

DSC_0905.jpg                   DSC_0907.jpg

Verdeeld in vier groepen gingen de vrienden door het bedrijf heen en kregen ze van eigen medewerkers uitleg over de werkzaamheden. Daarna sloten we in de kantine de middag af met een quiz (gemaakt door Miel) en deze werd gewonnen door Jan Gielen. De prijs werd uitgereikt en mede mogelijk gemaakt door Inther. Uiteraard was er ook genoeg tijd om gezellig te borrelen en netwerken onder het genot van een muziekje. Inther Group nogmaals bedankt voor de geweldige middag en goede zorgen! Chapeau!

Feestavond

Rond 18:00 uur stond de bus voor ons klaar richting VV Baarlo. Terug bij de club was daar Potato Delicious die zorgde voor zelfgebakken friet en snacks. Nadat iedereen zijn maag goed had gevuld werd het tijd voor de legendarische feestavond. Om het ijs te breken kwam Neppie Kraft de sterren van d’n hiemel zingen. Daarna stond eigenlijk Marleen Rutten op het programma, die helaas had afgezegd in verband met plankenkoorts. Dus daar was Fiorenza, de beste vervangster die we ons konden wensen. Om de avond helemaal goed af te sluiten kwamen de mannen van Fake Tits nog even langs. Uiteraard werden alle artiesten ondersteund door onze one and only huis DJ Tonny Boots en geluidstechnicus Wout Sanders. Bedankt heren!

2023-0422_Vrienden_van_Baarlo_dag.jpg
Lieve vrienden, vriendinnen en vrijwilligers….. super bedankt voor deze geweldige dag. We hebben nu al zin in de editie van 2024. Heb je ideeën wat we eventueel zouden kunnen gaan doen? Stuur dan even een mail naar [email protected]
Wil je er volgend jaar bij zijn maar ben je nog geen lid?! Meld je dan eveneens snel aan via [email protected]

Vriendelijke groeten,