VV Baarlo kiest voor Masita als nieuwe kledingleverancier

13 september 2021 21:00

VV Baarlo gaat vanaf komend seizoen de samenwerking aan met Masita en Sport2000 De Bruijn. Vrijdag 10 september is door alle partijen de handtekening gezet onder een 3-jarig contract.

Ondertekening-Contract-Masita.jpg
Op de foto v.l.n.r. André Koolhof (Masita), Jules Dorssers (VV Baarlo), Arno v.d. Eertwegh (VV Baarlo) en Roel Wuisman (Sport2000 De Bruijn)

Eind 2020 is er besloten om de samenwerking met kledingleverancier Jartazi niet te verlengen. In samenwerking met Sport2000 De Bruijn uit Panningen, onze partner en tevens leverancier van de VV Baarlo clublijn, is de zoektocht gestart naar een nieuwe kledingleverancier. Deze is met succes gevonden in Masita.

V.V._Baarlo_Voorkant_Home-nosponsor_web.pngNieuwe clubtenue
Tevens presenteren we hierbij het nieuwe tenue van Masita. Er is gekozen om de uitstraling van het huidige shirt grotendeels te behouden. Er is echter wel gekozen voor een kleine aanpassing op de borst, met het toevoegen van 2 zwarte strepen onder het zwarte borstvlak. Verder is er gekozen om vanaf het komende seizoen 2021/2022 te gaan spelen met volledig zwarte sokken. Om ervoor te zorgen dat iedereen straks in dezelfde uitstraling op het veld staat, heeft het bestuur besloten om éénmalig aan alle spelende leden een paar sokken te verstrekken. De uitgave hiervan heeft reeds aan het begin van dit seizoen plaatsgevonden. Mocht je nog geen sokken hebben ontvangen, meld je dan even bij Arno van den Eertwegh.

VV Baarlo Clublijn
Ook voor wat betreft de VV Baarlo clublijn is er zorgvuldig een selectie gemaakt van kleding die onze leden kunnen aanschaffen bij Sport2000 De Bruijn.

Zie de flyer voor de volledige VV Baarlo clubkleding.

De VV Baarlo clublijn bestaat uit:

• Trainingsjack M/V
• Trainingsbroek
• Sportshirt
• Zip Sweater
• Polo
• Short
• Sokken
• Sporttas
• Backpack

Online bestellen

In samenwerking met Sport2000 de Bruijn is het nu ook mogelijk om VVBaarlo kleding (inclusief eventuele bedrukkingen) online te bestellen. Dit kan op de website www.sportenisleuk.nl/vv-baarlo. Na bestelling ontvang je een terugkoppeling wanneer de kleding voor je klaar ligt om opgehaald te worden in de winkel in Panningen.

Wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking met Masita en De Bruijn en wensen iedereen veel plezier toe met de nieuwe VV Baarlo clublijn.Hou daarnaast onze website en socials in de gaten voor mooie acties de komende periode.

Bron: Het Bestuur