Gezellige Nieuwjaarsreceptie en jubilarissenhuldiging: een (foto)verslag.

12 januari 2024 13:00

In een gezellige ambiance heeft VV Baarlo op zaterdagavond 6 januari j.l. weer het nieuwe kalender- en sportjaar 2024 op feestelijke wijze ingeluid. Namens het bestuur verwelkomde Edward Smedts de aanwezigen. In zijn openingswoord belichtte hij in het kort de memorabele momenten van het afgelopen jaar op bestuurlijk, organisatorisch en sportief gebied. Ook sprak hij een dankwoord uit richting alle kaderleden voor hun inzet in het afgelopen kalenderjaar.

20240106_VVBaarlo_nieuwjaarsreceptie.jpg

Jubilarissenhuldiging

Vervolgens werd overgegaan op de (traditionele) huldiging van de aanwezige bilarissen. Ditmaal acht jubilarissen. Eerst de 25-jarige jubilarissen, te weten Dennis Beurskens, Tim Camper, Bob Theeuwen, Noud Schotman, Roy Smits, Joey Schouenberg en Guido Wijnhoven. Nadat zij waren voorzien van de bijbehorende attenties, te weten een luxe rollerballpen met inscriptie en dinerbon, was het de beurt aan de 60-jarige jubilaris Math Thijssen.  Ook hij werd toegesproken en ontving de bijbehorende attenties, te weten parkerpen met inscriptie en dinerbon. Alle jubilarissen ontvingen ook nog een bos bloemen.

Party

Na de huldigingsceremonie werd het echte feestje geopend. De aanwezigen kwamen tot ruim na middernacht niks tekort wat betreft muziek (door DJ ), drank en hapjes. Kortom alles bij elkaar weer een berengezellig feest met dank weer aan de Werkgroep Activiteiten, de mensen achter de bar en in de keuken en alle andere vrijwilligers die hieraan hebben bijgedragen.

20240106_Jubilarissen-VV-Baarlo_webfoto.jpg
Jubilarissen staande v.l.n.r. Noud Schotman, Bob Theeuwen, Tim Camper, Math Thijssen (60 jaar lid), Guido Wijnhoven en Joey Schouenberg.
Gehurkt v.l.n.r. Dennis Beurskens en Roy Smits.

Voor een uitgebreide fotoimpressie van de Nieuwjaarsreceptie :

Bekijk hier de foto's

(Er volgen binnenkort nog foto's gemaakt door Jan Smits)

Voor een uitgebreid visueel overzicht van de hoogtepunten van afgelopen kalenderjaar 2023:

Bron: WG Communicatie