Tim Nabben verlaat VV Baarlo na dit seizoen

27 december 2023 14:45

Vrij onverwacht heeft trainer Tim Nabben vlak voor de Kerstdagen aangegeven dat hij VV Baarlo gaat verlaten aan het eind van dit seizoen. Met Tim was overeengekomen dat hij tot en met het seizoen van 2024-2025 hoofdtrainer van de mannenselectie zou blijven. Tim heeft echter een aanbieding gekregen waar hij geen 'nee' tegen kan zeggen.

Venlosche Boys

Met ingang van het nieuwe seizoen wordt Tim hoofdtrainer bij 'zijn clubke' Venlosche Boys. Tim is jarenlang speler en aanvoerder van het eerste elftal geweest. Daarnaast heeft hij in het verleden diverse jeugdteams getraind en is hij hoofd opleidingen geweest. Op dit moment speelt hij ook nog in het veteranenteam van Venlosche Boys.

Lees het nieuwsbericht op de website van Venlsche Boys

Uiteraard wensen wij Tim nu alvast heel veel succes bij Venlosche Boys. Maar we zien ook uit naar de tweede seizoenshelft van het lopend seizoen, dat we samen met Tim succesvol willen afsluiten. We zijn overtuigd dat Tim zich nog volledig blijft inzetten en met een goed gevoel afscheid wil nemen van VV Baarlo.

Vacature hoofdtrainer

Het gevolg van dit nieuws is natuurlijk dat we nu op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer. Bekijk de vacature voor een nieuwe hoofdtrainer.