Uit de bestuurskamer

17 december 2023 8:00

Vorige maand hebben we geen terugkoppeling uit de bestuurskamer gepubliceerd. Daarom nu een gecombineerde ‘Uit de bestuurskamer’ van de bestuursvergaderingen van 14 november en
12 december.

JO17-1 kampioen in de hoofdklasse

Vers van de pers: Afgelopen zaterdag (9 december) werden de jongens van de JO17-1 kampioen in de hoofdklasse. Boys, proficiat en heel veel succes in de Divisie!

Winterstop

De eerste helft van de competitie loopt op zijn einde. Met ingang van 18 december 2023 begint de winterstop voor alle teams. De winterstop voor de senioren duurt tot 5 januari 2024, de winterstop voor de junioren duurt tot 15 januari 2024. In de tussentijd is het sportpark gesloten en is het niet toegestaan om de velden te betreden. Ook na de winterstop geldt, er wordt alleen getraind/gevoetbald als de velden het toelaten.

ALV

Op 9 november 2023 heeft onze jaarlijkse Algemene ledenvergadering plaatsgevonden. We willen de twee belangrijkste punten uit deze vergadering met jullie delen:

• Nieuwe bestuursleden: Met ingang van 9 november 2023 hebben we twee nieuwe bestuursleden: Miel Timmermans (facilitaire zaken) en Rudy Maas (Technische Commissie). Jules Dorssers en René Janssen zijn officieel afgetreden. René Janssen blijft in een adviserende rol betrokken bij het bestuur. Dit houdt in dat hij regelmatig bij bestuursvergaderingen zal aansluiten, maar dat hij geen stemrecht meer heeft.
  • Toestemming voor terrasoverkapping: De gesprekken voor het realiseren van een terrasoverkapping zijn in een vergevorderd stadium. De eerste offertes liggen er, maar voor een dergelijke grote uitgave is toestemming van onze leden nodig. Tijdens de vergadering hebben jullie unaniem ‘voor’ gestemd voor het realiseren van de terrasoverkapping, waarvoor onze dank!

Afgelastingen

De laatste paar weken zijn de weergoden ons helaas niet zo goed gezind. We zijn daarom al een paar keer genoodzaakt geweest om trainingen en wedstrijden af te lassen. Maar wat zijn hiervoor nu precies de afspraken? Op doordeweekse dagen wordt tussen 16.00 en 17.00 uur afgelast. Bellen naar je leider of bestuursleden is niet nodig, we communiceren dit via de app of via een push-bericht. Op zaterdagen en zondagen worden de velden uiterlijk 1,5 uur voor aanvang van de eerste wedstrijd van die dag gekeurd. Op de zaterdagen kan de zaterdagbeheerder tussen 12.00 en 13.00 de velden nogmaals keuren, bijvoorbeeld in het geval van hevige (verwachte) regenval.

Dag van de vrijwilliger

Op 7 december was het weer de dag van de vrijwilliger. Ook wij zijn trots op al onze vrijwilligers die elke week weer klaar staan voor VV Baarlo. Daarom krijgen alle vrijwilligers in het begin van het nieuwe jaar een leuk presentje. Daarnaast mogen alle vrijwilligers vast 16 maart 2024 in de agenda noteren, dan is het weer tijd voor onze jaarlijkse vrijwilligersdag.

Oliebollenactie

Op 31 december organiseren wij -wederom in samenwerking met bakkerij Marc Fleuren- een oliebollenactie. De oliebollen kun je vooraf bestellen via de volgende link: https://www.vvbaarlo.nl/1/511/oudejaars-oliebollen-actie-vv-baarlo-x-bakkerij-fleuren-/. Ze staan dan op 31 december tussen 9.00 en 13.00 klaar voor je in de Meeren!

Vacatures

We zijn voor het komende seizoen hard op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder en een nieuwe inkoper. Onze ervaren krachten Paul Thijssen en Pascal Bours hebben beide aangegeven na dit seizoen te willen stoppen. Zij willen het komende halfjaar graag iemand opleiden om hun schoenen te vullen. Heb je vragen over deze functies? Neem dan contact op via [email protected], dan vertellen we je graag meer!

Activiteitenkalender

• 31-12-2023: Oliebollenactie op de Meeren
  • 06-01-2024: Nieuwjaarsreceptie
  • 13-01-2024: Selectiedag bij Eldenia in Arnhem
  • 16-03-2024: Vrijwilligersdag
  • 20-04-2024: Vrienden van-dag
  • 17-05-2024: Seizoensafsluiting jeugd
  • 20-05-2024: Seizoensafsluiting senioren (Tweede Pinkersterdag!)