Vrienden van, nieuwsbrief 20

30 november 2023 22:00

Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van ons hebben laten horen. Ondertussen is er alweer veel gebeurd. Lees hier meer over in deze nieuwsbrief!

De ballenzakken zijn al lang en breed geintegreerd bij de teams. De kampioensschalen zijn door onze vriend Andy Gielen geregeld. Chapeau Andy! Soms geven we ook nog weleens iets uit handen;). Ze zijn bij de eerste jeugdkampioen van dit seizoen al gebruikt. In de ruimte naast de bestuurskamer hangt een mooi nieuw whiteboard waar ons logo op staat. De speeltoestellen zijn reeds geleverd en geinstalleerd. Tot slot is het licht, geluid en alles wat daarbij komt kijken opgeleverd door onze vriend Wout Sanders en klaar voor gebruik. Al met al hebben we niet stil gezeten in de zomer en het geld van jullie goed kunnen investeren. Nogmaals bedankt hiervoor! Maaaaaaar... het belangrijkste van deze nieuwsbrief is natuurlijk de vriendendag van 2024. Zaterdag 20 april is het zo ver en gaan we er samen weer wat moois van maken.

Speeltoestellen-VV-Baarlo.jpg
Speeltoestellen

Eindelijk is het project speeltoestellen afgerond. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Miel bedankt voor je tomeloze inzet binnen dit project! Nu kan iedereen zijn of haar kids meenemen naar de club en kun je rustig zelf gaan voetballen of bier/wijn drinken :-).

Kampioensschaal-Andy.jpgKampioensschaal

Zoals hierboven al vernoemd heeft onze Andy dit project geheel zelf opgepakt. Nogmaals bedankt Andy en hopelijk mogen we vele kampioenen verwelkomen met deze schaal. De schaal ligt op de club en zoals in de Eredivisie hebben we er natuurlijk twee. Want je weet maar nooit.

Wedstrijdvoorbereidingsbord-VV-Baarlo.jpg
Whiteboard

Het bestuur heeft dit project geregeld en was zo braaf om ons logo erop te vermelden. Laat het nu net bijna Sinterklaas zijn. Mooi geschenk vanuit VV Baarlo.

Ballenzak.jpgBallenzakken

De ballenzakken zijn aan het begin van het seizoen afgeleverd bij de teams. Gelukkig hebben we eindelijk afscheid kunnen nemen van de vreselijke netten.

2024_poster_Vrienden_van_-_Dag.jpg
!!Vriendendag zaterdag 20 april!!

Vanaf vandaag is het mogelijk om je aan te melden voor deze dag. Wij zouden graag willen weten wie er dus WEL komt. Laat even weten of je er de hele dag bij bent of alleen in de avond of alleen in de middag. Je kunt een appje sturen naar Niek Stemkens (06-23424110) of een mail sturen naar [email protected] (oftewel reageren op deze mail). Doe dit aub vóór 1 februari 2024.

Het programma ziet er als volgt uit zaterdag 20 april:

14:15 uur verzamelen @ VV Baarlo.
14:30 uur vertrekken de bussen uiterlijk naar Gladbach zoals je hebt gezien op de achtergrondfoto van dit artikel;).
15:30 uur start de rondleiding bij Gladbach. Ze spelen die dag zelf uit dus het stadion blijft leeg.
17:00 uur einde rondleiding.
17:30 uur vertrekken de bussen terug naar De Meeren.
18:00 uur aankomst bij VV Baarlo.
18:30 uur staat de frietwagen Potato Delicious voor jullie klaar.
20:00 uur presentatie door Niek en stemmen op nieuwe investeringen.
20:30 uur start feestavond.
02:00 uur einde feestavond.

De tijden zouden iets kunnen afwijken of nog gewijzigd kunnen worden. Houd hier even rekening mee.

Tot slot willen we even mededelen dat we dus voor 25 euro per persoon deze dag organiseren. Die andere 25 euro gebruiken we zoals je ziet voor investeringen. Nu zijn die 25 euro voor deze dag de laatste jaren steeds minder waard geworden oftewel alles wordt duurder. Jullie krijgen van ons de bus, de rondleiding, de frietwagen en de eerste 2 vaten bier bij terugkomst worden betaald door VV Baarlo. Drink je liever wijn of fris dan wordt dat ook betaald tot dat de 2 vaten op zijn. Daarna is alles voor eigen rekening en volgens de normale tarieven die ze hanteren bij VV Baarlo. Ook wij moeten op onze centjes letten.

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op zaterdag 20 april 2024. Geef je snel op en wacht er niet te lang mee.

Tot snel!

Werkgroep Vrienden van VV Baarlo