OLIEBOLLENACTIE!!🔴⚫️

12 oktober 2023 20:30

LenG

Naar aanleiding van het grote succes van de afgelopen 2 jaren, organiseert VV Baarlo samen met bakkerij Fleuren ook dit jaar weer een oliebollenactie. Dit jaar wordt de optocht van Sintermerte in Baolder op zondag 5 november gehouden, dus gaan we ervoor zorgen dat vrijdag 3 & zaterdag 4 november de oliebollen uitgedeeld mogen gaan worden..

Oliebollen_3.jpg

!!NIEUW VOOR BEDRIJVEN!!

Aangezien veel bedrijven op zaterdag zijn gesloten kregen we vorig jaar vaker de vraag of het ook mogelijk zou zijn dat bedrijven al op vrijdag oliebollen geleverd kunnen krijgen. Om hierop in te spelen gaat het team van Marc Fleuren niet alleen vrijdagnacht, maar ook op donderdagnacht oliebollen bakken.

Bestellingen voor bedrijven kunnen dan vrijdag 3 november vers worden opgehaald tussen 10.00 – 11.00 uur.

LET OP (!): op vrijdag ophalen van bestellingen geldt alléén voor bedrijven!

Prijzen
Ook dit jaar zijn er weer mooie prijzen te verdienen met de verkoop.

* Individueel (de speler of speelster die de meeste oliebollen verkoopt):

1ste prijs: tegoedbon van Sport 2000 De Bruijn van €75,-
2de prijs: tegoedbon van Sport 2000 De Bruijn van €50,-
3de prijs: tegoedbon van Sport 2000 De Bruijn van €25,-

* Team:

Van het team dat de meeste oliebollen verkoopt wordt het bedrag van het teamuitje verdubbelt en krijgen ze een gratis teamtraktatie voor het hele team na een thuiswedstrijd.

Procedure voor de verkoop:

Stap 1:
In het begin van week 41 krijgen de jeugdleden na de training een bestelformulier mee. Op dit formulier wordt vastgelegd aan wie hij/zij oliebollen heeft verkocht en natuurlijk hoeveel. Zorg ervoor dat je de oliebollen ook meteen afrekent.

Indien de oliebollen voor bedrijven zijn die op vrijdag worden afgehaald, noteer BEDRIJF in het vak! (dus alleen invullen indien het voor een bedrijf is, anders leeglaten!)

Stap 2: Week 44 (Maandag 30 en dinsdag 31 oktober) inleveren van de bestelformulieren en het geld, op twee trainingsavonden in de kantine. Als een leider ervoor kiest om de lijsten vooraf te verzamelen, zodat hij/zij dit in een keer kan inleveren dan is dat geen enkel probleem.

Stap 3: Op zaterdag 4 november (speeldag competitie) kunnen de bestellingen in de kantine opgehaald worden door de verkopers en bij de kopers worden afgeleverd. Afhalen tussen 10.00 – 12.00 uur.

We rekenen weer op ieders inzet en hopen het record van vorig jaar weer te mogen gaan verbreken.

Met vriendelijke groet,

VV Baarlo